“Fantastisk mat og god service”
Anmeldelse av Restaurant Haldde - Thon Hotel Vica - STENGT

Restaurant Haldde - Thon Hotel Vica
Kjøkken: Norsk
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Middag
Beskrivelse: Restaurant Haldde ligger på Thon Hotel Vica i Bossekop like utenfor Alta sentrum. Hotellet og restauranten ligger idyllisk til ved Altafjorden og er et ombygd gårdsbruk og denne stilen går igjen gjennom hele hotellet. Her serveres det kortreist og lokal mat laget fra grunnen i vårt eget kjøkken. Lokale spesialiteter er grillet tørrfisk, kongekrabbe, reinbiff og dessert med lokale bær. Vi har alle rettigheter og det er mulig å fortsette kvelden i vår hyggelige bar. Vi ønsker velkommen til et hyggelig måltid.
Anmeldt 13. november 2016

Vi har spist deilig kongekrabbe, reinsdyrbiff og grillet tørrfisk. Måltidet var en opplevelse i smak og perfekt tilberedelse. Husets vin var nydelig og servitørens service var topp.
Denne restauranten anbefales om du vil ha "en smak av Finnmark".

Dato for besøk: november 2016
Takk, Moltemor

Anmeldt 25. september 2016

Kjempe bra mat.
Lokal mat, velsmakende elegant mat, en fest for matelskere,
Gleder meg til neste gang jeg kommer tilbake,

Dato for besøk: september 2016
Takk, F9227HVroberth
Anmeldt 10. august 2016 via mobile enheter

Hadde 70 års middag for mamma her. Bestilte en tre retters som sto på menyen. Forrett (kongekrabbe) var bra, hovedrett (rein lår) var veldig bra, mens dessert med ulike sorbet/krem/frukt var sånn passe.

Kelner kunne også vært mer "på". Maten kom fort og greit - men man får ikke med seg at vannflaska er tom, menyen mangler matrettene osv. Småpirk, javel - men når man legger seg på dette prisnivået så forventer man også såpass tilbake.

Desverre står ikke lokalene helt i stil - litt slitent - hadde gjort seg med en runde oppussing.

Men - opplevelsen mat messig var alt i alt meget bra. Anbefales! :)

Dato for besøk: august 2016
Takk, 686_rjant
Anmeldt 5. juli 2016

Hadde en kjempe koselig brullups feiring på dette Hotellet, Servicen var kjempe bra og et meget koselig lokale og personell.
Var mat nok til alle hele tiden og maten smakte helt perfekt.
Anbefaler dette hotellet for andre.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, Leif N
Linn A, Leder  på Restaurant Haldde - Thon Hotel Vica, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. juli 2016

Kjære gjest

Tusen takk for at dere valgte å holde deres bryllupsfest hos oss og tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Det er flott å høre at både mat og service sto til forventningene og spesielt at dere ønsker å anbefale oss til andre.
Vi håper å se dere hos oss igjen, velkommen tilbake.

Anmeldt 2. april 2016 via mobile enheter

Vi var et følge på 17 stk som var til middag der. Vi hadde satt menyen klar. Da må man kunne forvente at dem skal kunne klare å servere maten rimelig fort. Fra dem startet med forretten til dem var ferdig å servere hadde noen spist opp suppen. Samme med middagen, det tok veldig lang tid før dem klarte å få ut maten. Men maten var bra den litt kald men ellers ok.

Dato for besøk: april 2016
Takk, Lasse W
Linn A, Leder  på Restaurant Haldde - Thon Hotel Vica, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. april 2016

Kjære gjest

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding og vi beklager at middagen din ikke sto helt til forventningen.
"Helt greit" er selvsagt ikke det vi ønsker å bli assosiert med og vi beklager selvsagt at det tok litt tid å få ut maten og at den var kald, det skal absolutt ikke skje. Jeg vil ta dette opp med både restaurant og kjøkken med det samme slik at det ikke skjer igjen.
Det virker derimot som om det dere fikk servert smakte godt og det er positivt å høre.
Vi beklager igjen at dere hadde denne opplevelsen og kommer du tilbake til oss ved en senere anledning håper jeg du tar kontakt på forhånd slik at vi kan gi deg en oppmerksomhet som takk for tilbakemeldingen.
Velkommen igjen!

Reisende som så på Restaurant Haldde - Thon Hotel Vica, så også på