Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 31. desember 2019

Hyggelig betjening som tok godt i mot oss og en aldeles fremragende service. Hotelleier en mann med god service og hyggelig og hjelpsom,som resten av betjeningen også var.Hadde noe fine dager i Båtsfjord.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Baadfjordfan
Anmeldt 18. september 2019 via mobile enheter

Vi hadde 2 rom for en natt på gjennomreise. Begge rommene var nyoppusset, flott utsikt, gode senger, store bad. Rent overalt.
God frokost med bra utvalg.
Restauranten hadde mye godt på menyen. Vi bestilte dagens som var fiskekaker noe vi ikke angret et sekund på, de var nydelige.
Hyggelig personale.
Parkering på utsiden.

Dato for oppholdet: september 2019
Takk, MElisabeth
Anmeldt 8. august 2019 via mobile enheter

Enkelt å finne på brygga i Båtsfjord. Koselig og romslig lokale. Hyggelig betjening informerte og svarte på våre turistspørsmål.
Menyen var variabel, men må jo ha fisk når vi er i Båtsfjord. Valget ble fish and chips og det angret vi ikke på. Sprø god fisk med sprø chips. God balsamico dressing til frisk og sprø salat.
En riktig god lunsj i trivelige lokaler.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, 2nil
Anmeldt 3. juli 2019 via mobile enheter

Båtsfjord Brygge ligger flott til med fin utsikt utover havnen. Her ser en livet med fiskebåter og hurtigruten som kommer og går. Det er også muligheter til å leie egen båt for å prøve seg på havfiske. Vi så en båt som kom inn med mange kilo torsk og sei. Denne ble filetert og klargjort i en flott bu på kaien.
Vi ankom på ettermiddagen og møtte hyggelige og serviceinnstilte folk i resepsjonen. Vi ble vist vei til et flott og stort rom med utsikt utover havnen. Resepsjonisten anbefalte også en flott tursti på vel 6 km tur retur ut til en fyrlykt. Gå eller kjør opp til idrettshallen og lysløypen og start turen derfra.
Middagen på kvelden var nydelig. Bestill grillet klippfisk og dere vil ikke angre. Det var bare et fantastisk måltid.
Resten av kvelden hadde vi i puben i samme bygg. Et koselig sted med mange hyggelige folk.
Alt dette må bare oppleves!

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, 921steinars
Anmeldt 26. juli 2018

Fin beliggenhet midt i havna. Flott nyoppusset restaurant i 2.etg. med tunge takbjelker og utsukt over havna. Spennende meny og god mat. Prøvde grillet tørrfisk - og den kan absolutt anbefales!
Overnattet i stort nyoppusset moderne rom med sjøutsikt og med stort bad. Gode senger!
Flott god frokost! Gode parkeringsmuligheter og nært til butikker og konditori. Pub i 1.etg. Hyggelig personell. Renslig.
Anbefales!

Romtips: Flere av rommene har havutsikt. Rommene er i 2.etg. men det er ikke heis.
Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, runark2016