Vio.com
eDreamsUSD 116
Trip.com
StayForLong
Anmeldt 29. juni 2020 via mobile enheter

Anbefaler dette hotellet på det varmeste! Høy standard på rommet, god plass, trivelig og imøtekommende betjening, perfekt beliggenhet og fint utgangspunkt for turer. Betjeningen er veldig behjelpelig med tips og info om turmål og severdigheter i området.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, Runa_Myhrvold
Anmeldt 13. august 2019 via mobile enheter

Lite men utrolig hyggelig hotell. Meget fine og store rom. Rent og pent med treningsrom og biljardrom. Mye bra utvalg til lunsj og middag. Meget dyktige på kjøkken. Meget høyt service nivå. Kan anbefales. Har også mindre hytter som kan leies. Frokost er helt grei og du finner det som trengs.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, 45Thomas
Anmeldt 30. juli 2019

Fint sted beste i Finmark hyggelig betjening god atmosfære service innstilt betjening gode fine værelser. Lurer man på hvorfor teddybjørnen sitter i sengen er det som manager selv sier:"her legger ingen seg alene å sover".

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Baadfjordfan
Anmeldt 29. juli 2019 via mobile enheter

Anbefaler hotellet på det varmeste. God service, nydelige rom og velsmakende mat i restauranten. Litt lytt mellom rommene og litt mye matlukt i korridorene, men ellers ingen ting å utsette.
Kommer gjerne tilbake

Dato for oppholdet: juni 2019
Reisetype: Reiste alene
Takk, 943elisabethm
Anmeldt 26. oktober 2018

Rommene var helt fantastisk. De var rein, flotte farger, og en god kopp kaffe på morgen. De som jobbet der var snill, og jeg fikk hjelp hvis det var noen problemer. Det var veldig gøy å spille litt biljard med kjæresten. Gode priser. God mat

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, Lucia Ximena M