Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Tilbragt helga på hotellet. Stort og koselig rom med stue, bad og soverom. Flott service av eier med god informasjon om plasser i nærområdet. God mat og atmosfære, vi fikk en flott helg. Anbefales

1  Takk, 757hannes
Anmeldt 29. juni 2020 via mobile enheter

Anbefaler dette hotellet på det varmeste! Høy standard på rommet, god plass, trivelig og imøtekommende betjening, perfekt beliggenhet og fint utgangspunkt for turer. Betjeningen er veldig behjelpelig med tips og info om turmål og severdigheter i området.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, Runa_Myhrvold
Anmeldt 13. august 2019 via mobile enheter

Lite men utrolig hyggelig hotell. Meget fine og store rom. Rent og pent med treningsrom og biljardrom. Mye bra utvalg til lunsj og middag. Meget dyktige på kjøkken. Meget høyt service nivå. Kan anbefales. Har også mindre hytter som kan leies. Frokost er helt grei og du finner det som trengs.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, 45Thomas
Anmeldt 30. juli 2019

Fint sted beste i Finmark hyggelig betjening god atmosfære service innstilt betjening gode fine værelser. Lurer man på hvorfor teddybjørnen sitter i sengen er det som manager selv sier:"her legger ingen seg alene å sover".

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Baadfjordfan
Anmeldt 29. juli 2019 via mobile enheter

Anbefaler hotellet på det varmeste. God service, nydelige rom og velsmakende mat i restauranten. Litt lytt mellom rommene og litt mye matlukt i korridorene, men ellers ingen ting å utsette.
Kommer gjerne tilbake

Dato for oppholdet: juni 2019