Travelocity
eDreams
Anmeldt 5. juli 2021 via mobile enheter

Vi hadde et supert opphold. Veldig hyggelig mottakelse og drivere som virkelig kan «vertskapsrollen». Har omsorg for gjestene, snakker med dem og viser oppriktig interesse. Ga gode tips for hva man kunne se på i området. Frokosten var bra, men ikke «overdreven». Spiste middag på kvelden, torsketunger og finnbiff var utmerket.

Takk, FrodeB_13
Anmeldt 11. februar 2021

Er et kjempe koselig lite hotell med et personlig preg.
Vi hadde et stort flott rom med stue, bad og soverom.
de hadde kjempe god mat og super service.
Her skal jeg bo neste gang jeg skal til Båtsfjord.

Dato for oppholdet: februar 2021
Takk, Lmargrethe
Rainer Hanssen, Eier på Batsfjord Hotell AS, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. februar 2021

Takk for besøket, ta bare kontakt, alle våre rom leiligheter rorbuer er forskjellige så prøv et annet neste gang. Mvh Rainer

Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig og hjelpsom eier. Gode tips til plasser å se i området. Fikk et fint og rent rom med stue, bad og soverom. God mat og drikke. Flott ute område nede med sjøen. Kan anbefales på det sterkeste.

Takk, 587tarjeib
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Tilbragt helga på hotellet. Stort og koselig rom med stue, bad og soverom. Flott service av eier med god informasjon om plasser i nærområdet. God mat og atmosfære, vi fikk en flott helg. Anbefales

2  Takk, 757hannes
Anmeldt 29. juni 2020 via mobile enheter

Anbefaler dette hotellet på det varmeste! Høy standard på rommet, god plass, trivelig og imøtekommende betjening, perfekt beliggenhet og fint utgangspunkt for turer. Betjeningen er veldig behjelpelig med tips og info om turmål og severdigheter i området.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, Runa_Myhrvold