Gratis avbestilling frem til 15.10.22
Travelocity
Agoda.comUSD 154
Anmeldt 3. august 2020

Dette er et stille og bra hotell som gav god søvnkvalitet. God frokost og greie rom.
Overnattingen var svært rimelig, og jeg fikk god valuta for pengene
Jeg var uheldig og betalte rommet både til Hotels.com og på selve hotellet, men verten ordnet dette greit uten at jeg tapte pengene.
Et godt overnattingssted hvis man skal besøke nordvestre del av Varangerhalvøya!

2  Takk, Lars Vagle S
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Polar hotell er et fint lite hotell med fine fasiliteter. God parkering, fin frokost og sentral beliggenhet for safari, fiske eller nordlys observasjoner.
Kort og godt et fint hotell ut fra prisklassen.

2  Takk, Jorgen89
Anmeldt 1. mai 2018 via mobile enheter

Hotellet er nyoppusset og veldig fint. Rommene er romslige og fine. Det var rent og pent, og personlet er veldig hyggelige og hjelpsomme God frokost i en kjempekoselig restaurant, der det blant annet ble servert hjemmelaget brød. Hotellet kan virkelig anbefales for de som måtte trenge ly for natten i fiskeri-hovedstaden Båtsfjord.

Dato for oppholdet: april 2018
Takk, KetilN5
Anmeldt 24. februar 2018

Jeg har vært her før,og kommer sikkert tilbake;her er det ingen fastsatte tidspunkt for måltid,gjesnten for mat npår de er sultne.
De ansatte er som en familie og lager bla kongekrabben vi fanger om dagen,til middag om kvelden.Selv om de ikke har verdens største vinkjeller,får vi alltid en mousserende som passer utmerket.
Et godt samarbeid med lokale næringer som driver bla fotosafari,fiske,nordlysjakt etc;gjør hele opplegget meget enkelt og velfungerende.
Burde investert i bedre senger;men rom er store,velfungerende bad med dusj og goid gulvvarme.Vi fikk med nystekte vafler til nistepakke når vi dro.

Romtips: Hotellet er i to etg.,og jeg har ikke funnet heis,så velg rom i 1.etg hvis mye å bære eller vondt i fot!
Dato for oppholdet: februar 2018
1  Takk, 613Knutr613
Anmeldt 15. september 2017 via mobile enheter

Hotellet er lett å finne, nyoppusset
Vi ankom en ettermiddag og ble henvist til mat på en brygge i byen med grillet klippfisk, utmerket mat, men passet jo ikle for de som ønsket er glass vin til maten
Etter to netter kom vi ikke ut på kongekrabbefiske pga storm, satt alene i spisesal i kveld med godt reinskjøtt
Drar til Vardø i morgen og tilbake Nåtsfjord søndag til kongekrabbe da solen kommer !
Dårlig dobbeltseng som hengekøye, fikk ingen varme på badet , og slike ting er meget vesentlig for oss

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, Knut R