“Kjempegod mat for store og små”
Anmeldelse av Husly Kafe & Catering

Husly Kafe & Catering
Vurdert som nr. 5 av 12 Restauranter i Bø I Telemark
Beskrivelse: Husly Kafè & Catering AS ligger midt i Bø sentrum. Vi tilbyr enkle lunsjretter varme og kalde, samt hjemmebakte kaker og annen bakst. Ved bestilling tilbyr vi catering til små og store arrangement. Ta kontakt så kan du få tilsendt cateringmeny og egen festmeny. Vi har espressomaskin å flinke baristaer som lager den beste kaffen, og vi har skjenkebevilling samt muligheter for å utleie av lokalet. I juli sommeråpent med utvidede åpningstider og flere varmretter.
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Koselig plass, kan sitte inne og ute. Ete her fleire gonger, mat til frukost - lunsj og middag.
Mat som passer born og vaksne. Mykje spennande drikker, brus, smoothies, milkshake, kaffi M.m. Nydelige skillingsboller og solskinnsbollar - alt heimelaga.
Knallgod affogato, nydelig is frå Kulinaris (brunostisen og lakris-isen var fantastisk!)
Reinslig og fint.
Kjempekjekke og smilande tilsette. Me kjem attende :-)

Takk, Tonje E

Anmeldt 21. juli 2021

Vi kom rett før kjøkkenet stengte. Betjeningen var behjelpelige, og vi fikk bestille fordiom det var i seneste laget. Maten kom raskt. God mat. Alle var fornøyde.

Takk, asvikene
Anmeldt 10. august 2020

Vi hadde catering fra Husly i vårt bryllup, og er ekstremt fornøyd! Husly var behjelpelig både med det å tilpasse menyen til våre ønsker, og de stilte opp med kokk som la opp maten på tallerkenene. Vi fikk komme og smake på forhånd, og fra første stund har de vært profesjonelle og behjelpelige.

Angående restauranten var den også veldig hyggelig. Vi var innom og drakk kaffe, og det var godt med plass slik at smittevernet var ivaretatt! Veldig god kaffe og også der god service!

Vil absolutt anbefale både en tur innom restauranten og bruk av deres catering-tjenester!

Dato for besøk: august 2020
Takk, 770knuts
Anmeldt 28. juli 2020

Hyggelige lokaler - åpent men likevel lunt. Helt grei lunsjmeny og litt småbakst. Tok lang tid til lunsjsted å være før maten kom (20-25 min) og kaffen var lunken.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, mummimia
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Bra service, velsmakende hjemmelaget sjokoladekake og kanelflette. Fikk også servert god iste og kaffe. Hyggelig bergensk servitør/barista

Takk, J2132GKdanielm

Reisende som så på Husly Kafe & Catering, så også på

Bø I Telemark, Bø i Telemark kommune

Har du vært i Husly Kafe & Catering? Del dine erfaringer!