eDreams
Travelocity
CheapTicketsUSD 180
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet er utslitt.
Noen rom er pusset opp på budsjett. Dårlig luft på rommet. Ingen ventilasjon. Må lufte med vindu. Mange løse fliser rundt bassenget, rekkverk i trapp ned i basseng falt fra hverandre. Minigolfbane skjev og ødelagt. Gang utenfor rommene var slitt med uisolerte el-kabler hengende ut.
2290 kr for en natt er ran.
Kommer aldri tilbake.

1  Takk, 720andersj
Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Utvendig av hotell bygget er gammelt. Resepsjonen er pusset opp og fin. Enkel resturante i morderne look! Rommene er trange, slitte, utdaterte og varme!! Null lufting uten om vinduer. Badet er preget av 80 tallet med noe enkel oppussing.
I annonsen stod det at de hadde 2 oppvarmende basseng ute! Det stemmer IKKE!!! Det store badebassenget var iskaldt!!! Tingene ute som minigolf er ødelagt og slitt! Ellers ok uteområde. Liten middagsmeny, men pizzaen vi bestilte var NYDELIG!!! Personalet er utrolig hyggelige og hjelpsomme! Å ha med hund hit var null problem. Alt i alt ok opplevelse.

2  Takk, anineo
Anmeldt 17. februar 2020

Fint sted å bo før hundeutstilling i Bø. Fikk antagelig rom i gammel del pga jeg hadde hunder med- så slitt bad, men alt fungerte. En oppussing hadde nok gjort susen i den delen også så tepper blir borte. Rent og fint. God frokost.

Dato for oppholdet: februar 2020
Takk, Signe S
Anmeldt 8. februar 2020 via mobile enheter

Fantastisk buffet i helgene! Variert utvalg av varmretter og nydelig dessert utvalg. Kaffe også inkl. Pr dags dato må dette være det beste stedet å spise i Bø. Hyggelige lokaler.Veldig fornøyde. Vi kommer tilbake!

Dato for oppholdet: februar 2020
1  Takk, M-L-J-81
Anmeldt 6. november 2019 via mobile enheter

Var på kurs/konferanse/samling på dette hotellet. Litt gammel bygningsmasse, men dette kompenserer de for med veldig god mat og utmerket service. Det pleier også å være live musikk der i helgene innimellom og det er et utendørs basseng som kan brukes om sommeren.

Dato for oppholdet: november 2019
1  Takk, Larslonberg