🐳 Ut på tur 🌿
Anmeldelse av Bø Hotell
5,0 av 5 boblerAnmeldt 15. juli 2020via mobile enheter
Ottar Langåsdalen, MarketingBø Hotell, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 4. aug. 2020
Hei, så hyggelig å lese! Lek, bading, vin og sol høres ikke så ille ut ;) Håper vi kan få gleden av å ønske dere velkommen igjen ved en senere anledning.
Sperrud Gård
    3.8 km fra Bø Hotell
      6.6 km fra Bø Hotell
      Svømmebasseng
      Restaurant
      We got 2 amazing glamping domes, they are availabel to book.
      kr 1 248
      11.7 km fra Bø Hotell
      Se flere hoteller i Bø I Telemark
      Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Vi bestilte rom på vertshuset da dette var eneste ledig. Viste seg å være en hel leilighet, det var gammelt og litt slitt preg over det hele, men rent. Godt å få to soverom i tillegg til spiseplass og sofakrok. Obs ift støy - vertshuset ligger i samme bygg som Pizzabakeren i Bø sentrum, så vi hørte godt «rånerne» kjøre stripa opp og ned med (elendig) musikk som «løftet taket» i leiligheten til kl 03-04 på natten. Vi har eldre barn som taklet dette helt fint, men det kan nok være plagsomt hvis man bor der med mindre eller mer sensitive barn, særlig da eneste mulighet for luft er gjennom vinduene. Ellers var hotellet fint, med god frokost og koselig uteområde.

Takk, Metteman
      Ottar Langåsdalen, Marketing på Bø Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2020

Hei! Ja, det er litt bilglade ungdom som er ute å kjører bil i helgene i Bø. Så om dere har små barn anbefaler vi at dere booker direkte av oss, så kan vi se til at dere plasseres vekk fra gaten på baksiden av bygget. Hyggelig å lese at dere likte vår frokost og uteområde med basseng. Kanskje dere neste gang får plass på hotellet?

Anmeldt 12. juli 2020

Førsteinntrykket her sier vel det meste og hotellet er som mange påpeker slitt men er under oppussing. Vi booket på forhåndt ett rom som var oppusset. Rommet var greit nok med fint bad men det meste er halveis. Rommet er trangt, mangler aircondition også på bad som blir veldig varmt og klamt. Dette er grusomt på varme sommerdager så det blir dårlig luft på rommene. Ikke heldig for de med astma. Heller ikke minibar/kjølskap til egne drikker.
      Sengene var gode men korte og smale og en godt voksen på 190cm+ sliter her.

Gammeldagse vinduer der malingen flasser av i karmene. Dårlig belysning på rommet (god belysning på bad) TV med de vanligst kanaler men våres TV virket ikke. Kun hotellinformasjon vises.

Bassengområdet var fint med bra basseng men fortsatt løse fliser, rekkverket er fortsatt ikke reparert, vannet er IKKE oppvarmet som beskrevet på hjemmesider/nettsider og minigolf-banene er så ødelagt det er ikke vits i å spille engang!
      Området rundt hotellet er fint for turer og ser flott ut. Show for barna er det også, men om dette er hver dag vites ikke.

Elendig lydisolasjon og mye støy fra løpende unger i de slitte gangene som hørtes veldig godt. Vi så housekeeping på morgenen men de var stor sett innom bare å byttet håndklær. Sengene ble aldri oppredd noen av de 4 dagene på vårt opphold.

Veldig god frokostbuffet der vi hadde reservasjon for å sikre bord til alle. Dette stod resepsjonen for og var veldig bra.

Utvalget av drikke og sommermenyen i restaurant var så som så, liten meny men maten smakte godt og vi var godt fornøyd med mat og drikke i helhet. Personalet i bar/restaurant og resepsjonen var hyggelige og hjelpsomme.

Desverre er det mye småting som er unødvendig som trekker ned såpass mye for oss denne gangen. Prisen er også såpass høy også at men forventer ett full-service hotell. Det får man ikke her.

Romtips: Book oppusset rom
      2  Takk, Knut Erik T

Hei! Takk for en fyldig og god tilbakemelding. Det er et veldig viktig verktøy for oss i vår utvikling og prioritering av videre arbeid på hotellet. Håper vi kan ønske dere velkommen ved en senere anledning og at dere opplever forbedring på flere av punktene.

Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet er utslitt.
      Noen rom er pusset opp på budsjett. Dårlig luft på rommet. Ingen ventilasjon. Må lufte med vindu. Mange løse fliser rundt bassenget, rekkverk i trapp ned i basseng falt fra hverandre. Minigolfbane skjev og ødelagt. Gang utenfor rommene var slitt med uisolerte el-kabler hengende ut.
      2290 kr for en natt er ran.
      Kommer aldri tilbake.

1  Takk, 720andersj
      Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Utvendig av hotell bygget er gammelt. Resepsjonen er pusset opp og fin. Enkel resturante i morderne look! Rommene er trange, slitte, utdaterte og varme!! Null lufting uten om vinduer. Badet er preget av 80 tallet med noe enkel oppussing.
      I annonsen stod det at de hadde 2 oppvarmende basseng ute! Det stemmer IKKE!!! Det store badebassenget var iskaldt!!! Tingene ute som minigolf er ødelagt og slitt! Ellers ok uteområde. Liten middagsmeny, men pizzaen vi bestilte var NYDELIG!!! Personalet er utrolig hyggelige og hjelpsomme! Å ha med hund hit var null problem. Alt i alt ok opplevelse.

2  Takk, anineo
      Anmeldt 17. februar 2020

Fint sted å bo før hundeutstilling i Bø. Fikk antagelig rom i gammel del pga jeg hadde hunder med- så slitt bad, men alt fungerte. En oppussing hadde nok gjort susen i den delen også så tepper blir borte. Rent og fint. God frokost.

Dato for oppholdet: februar 2020
      Takk, Signe S