Gratis avbestilling frem til 20.08.22
Priceline
Gratis avbestilling frem til 19.08.22
eDreamsUSD 178
Anmeldt 23. juli 2021

Beliggenheten er helt topp, gangavstand til sentrum, og en kort biltur til sommarland i bø. Veldig positivt at de har ladeplasser til el-bil, koster penger men kun en liten sum. Renholdet på hotellet var ikke av beste kvalitet, vi fikk ingen rengjøring av rommet selvom vi ba om det. Maten på restauranten og frokosten var av dårlig utvalg og tydelig preget av masseproduksjon. Ett ikkeinkluderende matutvalg. Rommene har dårlig ventilasjon, og ingen form for vifte eller aircondition, dette fører til uutholdelig varme og tett luft på rommene, da spesielt på sommeren hvor temperaturen ute er høy. På kanten til uforsvarlig.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, veronikahopen2021
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Vi betalte 4000 kr for et rom og to netter her. Dessverre klarte ikke hotellets standard å matche prisen. Rommene kan ikke ha vært pusset opp siden 90-tallet.

Rommene og badet har ingen ventilasjon. Etter en dusj blir det veldig klamt, og på en varm sommerdag kan det bli vanskelig å sovne. Det er heller ikke lydisolert, og man hører godt alt som skjer både i gangen og ved bassengkanten. Vinduene er så gamle at det kan være vanskelig å få lukket dem.

Maten er ikke noe bra, på menyen er det i hovedsak pizza, burger eller grillspyd. Pizzaen er helt grei, burgeren og grillspyd anbefales ikke. Vinen serveres i plastikkglass.

Uteområdet er fint, basseng på rundt 12 m, og noen solsenger, men du må være tidlig ute for å kapre en solseng.

På godværsdager er dette en fin plass å være, ene og alene på grunn av uteområdet, men jeg ville aldri vært her på en regnværsdag.

Takk, Guide27316949467
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Vi har betalt godtbitene 2000kr natten. Rommene er helt grusomme. Ser ut som et urenovert sykehjem fra 1992. Det er INGEN ventilasjon, så når du dusjer blir hele rommet fult av damp som henger i luften i evigheter. Maten i restauranten er ok, og bassenget er gøy for barn, men totalopplevelsen er rett og slett veldig lav. Kan ikke tro at man kan ta seg betalt i den prisklassen for slike rom. Jeg ville mye heller valgt air bnb skulle jeg dratt innom Bø igjen. Styr unna dette hotellet!

Romtips: Book heller air bnb.
Takk, Agnete85
Anmeldt 17. juli 2021

Hotellet er litt dårligere enn forventet, men fungerer helt ok til en overnatting i forbindelse med badeland. Det var iskaldt vann i dusjen på kvelden og flere av lampene manglet lyspære. Det var ekstremt varmt den natten vi overnattet og uten vifte eller aircondition ble natten nærmet veldig varm, selv med vinduer oppe. Supert uteområde med badebasseng som var populært hos barna.

4 ladestasjoner for Elbil. Personlig savnet jeg en "time limit" på disse slik at flere kunne få ladet. Enkelte av elbilene tok plassen fra 17.00 til 11.00 dagen etter (når vi dro). Med ladekapasitet på 11kw/t burde ikke en elbil ta opp plassen i mer enn 6 timer før neste kan få sjansen.

Middagen i restauranten var veldig dårlig. Vi fikk servert karrimarinert kyllingspyd, kyllingsalat og bakt potet til barna. Kyllingspydet var helt inntørket og og smakte litt rart. Jeg føltekyllingen var laget dagen før og varmet opp i mikro eller varmluftsovn før servering. Kyllingsalaten smakte dårlig og det så ut som en pakke isbergmix fra Bama, blandet med Prior kylling salat-kjøtt. Bakt potet er normalt sett populært hos barna, men de orket ikke å spise den. Osten smakte som gammel sol-varmet Norvegia.

Frokosten i samme restaurant var overraskende bra med mye god mat å velge mellom.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, 108prebend
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

God service i resepsjonen. Fine og rene rom. Basseng og show for barna på kvelden .

Dårlig pizza i restauranten. Tykt med ost, gulost? Bunnen ble bløt og seig, mulig av all tomatsaus og ost. Bestilte rødvin til. Ikke temperert. Den var varm.

Takk, helenea628