TripadvisorUSD 165
Orbitz.com
Travelocity
eDreams
Anmeldt 1. august 2021

Hyggelig personell og ellers et ok hotell. Fikk et gammelt rom (skulle ha med hund), som trenger oppgradering. Men det var rent. Frokost gjennomsnittlig, ikke mer enn hva man forventet. Middagsmenyen var tynn, maten kjedelig og bar preg av bruk av halvfabrikata. Dette kan lett forbedres!

Takk, LATINGEN
Anmeldt 31. juli 2021

Bestilte sommarlandpakken på hotellets sider. Fikk senere beskjed om at bestillingen var kansellert pga dobbeltbooking. Etter diskusjon med hotellet fikk jeg ny booking (men denne gang i 2 etg) og 8% rabatt.

Familierommene er små og hele 2 etg bærer preg av å være gammelt og slitt. Vinduer, dører og bad er alle modne for fornying. Ingen ventilasjonsanlegg på rommet så vinduene var fulldekket av dugg og håndklærne (som vi brukte på sommarland) var fremdeles våte neste morgen.

Frokostsalen er fin, med unntaket av et område med sannsynligvis lekkasje fra taket (bøtte på gulvet med misfarget teppe). Varmmaten ved frokosten kunne vært mer variert (stekt egg blandet med bacon, varme poteter blandet med pølser og tomatbønner var det som fantes).

Alt i alt er hotellet sterkt overpriset. Tviler på at jeg booker dette hotellet igjen (i hvertfall ikke rom i 2 etg) ved neste tur til Sommarland.

Takk, danielbV9843IJ
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

2 familier leide en leilighet som låg oppe med badeland, dog inne på et industriområde. Så uteområdet var middels, men leiligheten var super. Med god plass. Renholdet var dårlig så vi klagde og fikk da super service, med gratis middag til alle sammen og refusjon av vaskegebyr. Pluss at de vasket dagen etter. Veldig hyggelig opphold.

1  Takk, 582j_rnn
Anmeldt 23. juli 2021

Beliggenheten er helt topp, gangavstand til sentrum, og en kort biltur til sommarland i bø. Veldig positivt at de har ladeplasser til el-bil, koster penger men kun en liten sum. Renholdet på hotellet var ikke av beste kvalitet, vi fikk ingen rengjøring av rommet selvom vi ba om det. Maten på restauranten og frokosten var av dårlig utvalg og tydelig preget av masseproduksjon. Ett ikkeinkluderende matutvalg. Rommene har dårlig ventilasjon, og ingen form for vifte eller aircondition, dette fører til uutholdelig varme og tett luft på rommene, da spesielt på sommeren hvor temperaturen ute er høy. På kanten til uforsvarlig.

Takk, veronikahopen2021
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Vi betalte 4000 kr for et rom og to netter her. Dessverre klarte ikke hotellets standard å matche prisen. Rommene kan ikke ha vært pusset opp siden 90-tallet.

Rommene og badet har ingen ventilasjon. Etter en dusj blir det veldig klamt, og på en varm sommerdag kan det bli vanskelig å sovne. Det er heller ikke lydisolert, og man hører godt alt som skjer både i gangen og ved bassengkanten. Vinduene er så gamle at det kan være vanskelig å få lukket dem.

Maten er ikke noe bra, på menyen er det i hovedsak pizza, burger eller grillspyd. Pizzaen er helt grei, burgeren og grillspyd anbefales ikke. Vinen serveres i plastikkglass.

Uteområdet er fint, basseng på rundt 12 m, og noen solsenger, men du må være tidlig ute for å kapre en solseng.

På godværsdager er dette en fin plass å være, ene og alene på grunn av uteområdet, men jeg ville aldri vært her på en regnværsdag.

Takk, Guide27316949467