Expedia.comUSD 126
Vio.comUSD 126
eDreamsUSD 125
Anmeldt 27. september 2018

Lifjellstua har en kjempe god mat og trivelig betjening. Plassen er bare super for de som elsker å gå i fjellet. Du kjører til Bø i Telemark mot Bø Sommerland og der er det vist veg opp til Lifjellstua .

Dato for oppholdet: mai 2018
1  Takk, Anna W
Anmeldt 1. juli 2018

Koselige rom, litt harde senger. Litt uvant med toalett felles, men håndvask på rommet var bra. Alt rent og pent. Personlig preg, behagelige farger og ikke minst fin atmosfære. Nylagt asfalt helt fram til parkeringsplass, som var romslig.
Treretters middag som var fantastisk rikelig og god, virkelig et gormet måltid. Kommer mer enn gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: juni 2018
3  Takk, Anne Grethe S
Anmeldt 13. mai 2018 via mobile enheter

Utruleg koseleg å kome på kvelden til stearinlys i alle lykter, og bålpanne som skapte stemning. Roma var heilt Ok, koselege, og Ok madrasser og dyner (ikkje dun eller ekstra gode madrasser). Det var veldig lytt, men der låg klar øyreproppar til bruk, og klientellet der var roleg.
Frukosten var enkel, men god. Eg sakna litt meir grønt, medan mannen var heilt fornøgd. God kaffi og det vart passa godt på at der ikkje mangla noko. Utruleg koseleg stemning, hyggeleg og serviceinnstilte ansette, me hadde eit flott opphald.

Dato for oppholdet: mai 2018
1  Takk, Marit S
Anmeldt 10. august 2017

Me hadde to døgn på Lifjellstua med god mat, gode senger, god sørvis og hyggjeleg vertskap. Her var det bare å ta på seg fjellstøvlane og gå ut i flott terreng for så å koma tilbake til ein framifrå middag!

Dato for oppholdet: august 2017
2  Takk, elis1760
Anmeldt 29. juli 2017 via mobile enheter

En natt mellom to badebesøk, med vennefamilie og totalt tre skolebarn. Vennlig service, vin foran peisen, hyggelig stue, deilig middag, nydelig frokost med hjemmebakte dampende rundstykker (!) og rent og fint. Delte bad, men det var null problem. Litt smalt med familiekøye for to voksne, men frisk fjelluft hjalp. Tips: ta med noe for ungdommen å drive med, kortspill og kinasjakk er litt snaut, og ikke internett... ønske? Bedre hodepute i senga? Ellers - vi kommer gjerne igjen! Mye!! for pengene ☺️

Dato for oppholdet: juli 2017
2  Takk, Karoline B