ZenHotels.comUSD 122
eDreamsUSD 122
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Utsikt og beliggenhet er helt nydelig. Funker enten du har vært på fjellet til fots eller på ski eller bare vil slappe av med god mat eller drikke. Kjempekoselig både ute og inne, superhyggelig betjening, nydelig mat og et godt utvalg av lokal og global drikke. Anbefales på det sterkeste!

Takk, basselusken73
Anmeldt 3. mars 2020

Reiste fra en litt trist vinterby til et nydelig vintereventyrland på Lifjellstua. Vi ble tatt i mot med åpne armer, fyr på peisen og hjemmekoslige rom.
Snøen lavet ned hele helgen og barna koste seg både på langrenn- og slalåmski i nydelige omgivelser. Når vi ikke orket mer skigåing fikk vi låne akebrett og spader til snøhulebygging. Mellom slagene ble vi servert nydelig kakao foran peisen med brettspill.
Maten var knallgod og servicen helt upåklagelig.
Stemningen på Lifjellstua er varm og god, litt som å være på hyttetur med nye, gode venner.
Vi har hatt en fantastisk familiehelg og håper å kunne gjøre dette til en årlig tradisjon.

Dato for oppholdet: februar 2020
Takk, ninalR5248OD
Anmeldt 16. februar 2020 via mobile enheter

Tok med ungene for en helg med slalom og langrenn. Ble møtt av superkoselig og hjelpsom betjening. Spiste kjempegod mat der på kvelden. Takk for oppholdet. Vi kommer gjerne igjen
Ulike typer rom, ganske enkel standard, så greit å vite på forhånd. Men fungerer mer enn bra nok. Fine langrennsløyper i området.

Dato for oppholdet: februar 2020
3  Takk, TonjeC76
Anmeldt 7. januar 2020 via mobile enheter

Hyggelig sted å komme til, en overskyet vinterdag. God atmosfære, og hyggelig betjening. Litt kaldt i lokalet, maten var litt enkel og kjedelig. Tok en desserten ved peisen og kakaoen smakte helt himmelsk.

Dato for oppholdet: januar 2020
Takk, 557stians
Anmeldt 17. juli 2019 via mobile enheter

Spiste middag her to dager på rad. Den ene på terrassen den andre innendørs. Koselig begge deler. Hyggelig betjening, rolig atmosfære og god mat. Ungene elsket burgeren, mens vi voksne satte pris på både biff og kjøttkaker.

Vi var på Lifjellstua for et måltid for et år siden også. Og vi kommer nok tilbake.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, LarsHL