Anmeldt 27. juli 2019 via mobile enheter

Helt fantastisk opplevelse! Vi valgte stedet pga nærhet til Sommarland i Bø, men etter to døgn her er det glampingen i fantastiske naturomgivelser, med et super-sympatisk vertsskap og freshe, classy fasiliteter som ble turens høydepunkt.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, 595catog
Breiva_glamping, Eier på Breiva Gjestegaard og Glamping, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2019

Hei Cato og Hanne
Takk for den fine anmeldelse. Det var koselig å hilse på dere og barna. Dere får ha en forsatt fin sommer.

Mvh Katrine

Anmeldt 14. juni 2020 via mobile enheter