Agoda.com
FindHotel
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Svært hyggelig vertskap og fine fasiliteter på Breiva. Vi bodde i safaritelt to netter. Et romslig telt med to soverom, oppholdsrom og veranda. Kjøkkenkrok med det nødvendige. Innlagt strøm. Vann må hentes. Stort felleskjøkken med sitteplasser både ute og inne i en ombygd låve. I låven er det også bad og et aktivitetsrom.

Takk, StianS994
Katrine Mjelva Østergaard, Eier på Breiva Gjestegaard og Glamping, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. juli 2021

Takk for besøket og den fine anmeldelse, det var hyggeligt å høre

Anmeldt 13. august 2020 via mobile enheter

Så fantastisk fine telt i deilige omgivelser. Helt privat og luksus midt i skogen. Gode senger og deilig i naturen. Veldig hyggelig vertskap. Rent og pent over alt. Bading i elva og snekkerlåven var høydepunkter. Gleder oss til neste besøk.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, 434kristinb
Anmeldt 27. juli 2019 via mobile enheter

Helt fantastisk opplevelse! Vi valgte stedet pga nærhet til Sommarland i Bø, men etter to døgn her er det glampingen i fantastiske naturomgivelser, med et super-sympatisk vertsskap og freshe, classy fasiliteter som ble turens høydepunkt.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, 595catog
Breiva_glamping, Eier på Breiva Gjestegaard og Glamping, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2019

Hei Cato og Hanne
Takk for den fine anmeldelse. Det var koselig å hilse på dere og barna. Dere får ha en forsatt fin sommer.

Mvh Katrine

Anmeldt 14. juni 2020 via mobile enheter