Agoda.com
FindHotel
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Utrolig fint område med fine fellesarealer! Eget område med hobbysaker for barn å det var lagt opp til daglig fellesaktiviteter for barn. Vi ble møtt av Live når vi ankom plassen og ble tatt med på omvisning av fellesarealene og det gjorde at vi følte oss veldig velkommen! Dette var en herlig opplevelse fra start til slutt :) anbefales på det sterkeste

Romtips: Kort vei til Bø Sommarland
Takk, Josteindyrset
Katrine Mjelva Østergaard, Eier på Breiva Gjestegaard og Glamping, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. juli 2021

Takk for besøket og for den fine anmeldelse
Ønsker dere en fortsatt fin sommer

Anmeldt 26. juli 2021

Renhold og beliggenhet er helt upåklagelig. Det samme gjelder vertskapet, fasilitetene og komforten. Gode senger, koselige og innbydende fellesarealer og aktiviteter for de minste. Anbefales på det varmeste!

Takk, Kridri

Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Spennende konsept. Unik overnatting, god stemning og veldig barnevennlig. Lekerom og kunstverksted i fellesarealene, flere gode plasser å sitte ute, og flotte safaritelt. Barna var kjempefornøyde etter oppholdet. Veldig nært Sommarland!

Romtips: Husk å ta med egen mat, fyrtøy til stearinlysene og kaffe/te. Ellers er det meste på kjøkkenet.
Takk, 12p_lh

Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Svært hyggelig vertskap og fine fasiliteter på Breiva. Vi bodde i safaritelt to netter. Et romslig telt med to soverom, oppholdsrom og veranda. Kjøkkenkrok med det nødvendige. Innlagt strøm. Vann må hentes. Stort felleskjøkken med sitteplasser både ute og inne i en ombygd låve. I låven er det også bad og et aktivitetsrom.

Takk, StianS994

Anmeldt 13. august 2020 via mobile enheter

Så fantastisk fine telt i deilige omgivelser. Helt privat og luksus midt i skogen. Gode senger og deilig i naturen. Veldig hyggelig vertskap. Rent og pent over alt. Bading i elva og snekkerlåven var høydepunkter. Gleder oss til neste besøk.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, 434kristinb