“Over all forventning”
Anmeldelse av Sum Yee Restaurant & Bar

Sum Yee Restaurant & Bar
Vurdert som nr. 3 av 12 Restauranter i Bø I Telemark
Anmeldt 18. juli 2021

Hyggelig betjening, maten kom fort, og alle rettene smakte fortreffelig. Her ble jeg veldig positivt overrasket.

Takk, Totningen

Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Vi var 7 personer som hadde bestilt bord i forkant. Blide folk tok i mot oss og viste oss til bordet. Så så vi ingenting til noen. Vi måtte gå og spørre etter noen selv. En kom da og tok i mot mat- og drikkebestillingene. En annen kom med noe av drikken, men ikke alt. Dette måtte vi spørre etter hos en tredje ansatt. Da fikk vi dette. Matrettene kom med nesten 15 minutters mellomrom fra første til siste rett kom! Barna bestilte cheesburger fra barnemenyen. Det var seigt kjøtt mellom seigt brød - uten noe som helst av verken dressing, ketchup eller salat. Vi spurte etter ketchup fra to ansatte, men ingen kom med. Til slutt gikk en av oss til disken og fikk tak i en nesten tom ketchupflaske der. Saltbøssen på bordet var tom, så vi hentet en annen fra et annet bord selv. Mat som var merket spm spicy, var overhodet ikke det.
Minst fire ansatte var bortom bordet vårt, men den ene visste tyseligvis ikke hva de andre gjorde/hentet/ikke gjorde, så det ble bare rot.
Denne restauranten kan dessverre ikke anbefales.

2  Takk, agbt99
Anmeldt 11. juni 2021 via mobile enheter

Denne restauranten har flyttet litt og fått nytt navn, men maten er fortsatt god eller faktisk bedre. Vi bestilte Peking suppe og Zek Zek Kylling Pot og det smakte fortreffelig. Vi kommer tilbake

Dato for besøk: mai 2021
2  Takk, Soppulf
Anmeldt 4. april 2021

Veldig deilige retter. Kombinert med et stilig miljø. Jeg anbefaler absolutt alle å prøve det her. Og prisen er overkommelig.

Dato for besøk: april 2021
1  Takk, linscott520
Anmeldt 14. mars 2021 via mobile enheter

God mat til overkommelige priser. Nye, fine lokaler. Rask servering og hyggelige ansatte.
Anbefaler stedet

Dato for besøk: mars 2021
1  Takk, MinSimones

Reisende som så på Sum Yee Restaurant & Bar, så også på

Bø I Telemark, Bø i Telemark kommune

Har du vært i Sum Yee Restaurant & Bar? Del dine erfaringer!