“Helt rå matopplevelse - MÅ prøves! ”
Anmeldelse av Provence Restaurant

Provence Restaurant
Vurdert som nr. 1 av 12 Restauranter i Bø I Telemark
Anmeldt 17. september 2021 via mobile enheter

A-MA-ZING! De lagde beef Wellington til oss til tross for at det ikke stod på menyen (vi hadde dog ringt på forhånd), noe som i seg selv var utrolig flott. Maten var helt utsøkt, og porsjonene var enorme. Fine dining i Bø - hvem skulle trodd?! Anbefales på det varmeste, vi kommer DEFINITIVT tilbake!

Takk, GlintingHobgoblin365

Anmeldt 17. september 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat. De laget beef wellington på bestilling, og det var helt fantastisk. Flink servitør og god tortellini til forrett.

Takk, endrej2018
Anmeldt 12. september 2021 via mobile enheter

Oversiktlig meny, velsmakende. Det benyttes gode råvarer på kjøkkenet. Prisen for hovedrettene er passende.
Flaskevin med litt stiv pris.
Hyggelig og oppmerksom personale.
Atmosfæren minner dessverre ikke i det hele tatt på Provence. Egentlig uansett restaurantnavn lite atmosfære.
Men maten var bra nok til å kompensere for det som ikke var fullt så bra.

Takk, Ulrich K
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Veldig godt fornøyd med besøket!
Vi hadde med 2 barn og de fikk egen barnemeny med kryssord. Veldig barnevennlig.

Vi 5 voksne hadde dry aged entrecôte og prime entrecôte og alt smakte veldig bra.

Prismessig i den øvre klasse, men smaken veier opp for prisen.

Hyggelig personale som løftet hele inntrykket.

Det eneste som trekker ned er at det tok nesten 50 min før vi fikk maten og det var langt i fra fult når vi kom.

Takk, Thomas M
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat, veldig god service! Pent lokale.
Absolutt stedet du bør spise på i Bø. Barnevennlig, men kunne like gjerne spist en romantisk middag her også. Kunne vært mer passende musikk for å understreket det franske, men det er alt i alt en bagatell.

Takk, 968maline

Reisende som så på Provence Restaurant, så også på

Bø I Telemark, Bø i Telemark kommune

Har du vært i Provence Restaurant? Del dine erfaringer!