“2 familier til middag”

Sesong Restaurant Og Kaffebar
Vurdert som nr. 7 av 12 Restauranter i Bø I Telemark
Beskrivelse: Restaurant that focus on great food and big smiles. We try to use local ingredients as often as we can and change menu after seasons. Welcome to Sesong!
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

God burger. Hyggelig service. Rent og pent. Vi fikk bord til 8 personer med en gang. Akseptabel ventetid på maten. Ligger greit til midt i hovedgaten.

2  Takk, 582j_rnn

Anmeldt 13. juli 2021

Nydelig mat og super service….
Fikk alle retten jeg ønsket glutenfrie. Bra plass for de med cøliaki. Anbefales!!

Takk, monikabT5674YT
Anmeldt 3. juli 2021

Menyen er fint variert. Våre retter leverte. Husets burger er nær perfekt, og barnemenyen er trygg slik vi ønsker, men uvanlig pent anrettet.
Vi savnet barnas dessert, men hele dessert buffeten vår falt i god smak for oss alle. Spesielt Keylimepie var nydelig.
Takk for maten.
Distrè fordi vi fikk feil bestikk og ble glemt litt for lenge innerst i kroken vår.

Takk, jonasbU8671GT
Anmeldt 22. juni 2021 via mobile enheter

Lite mat for pengene, råvarene kunne blitt brukt på en helt annen måte. Lite smak og vassen mat. Ville ikke dratt tilbake.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, linnmik
Anmeldt 29. desember 2020

Har spist både lunsj og middag her. Veldig trivelig sted i Bø, med deilig bakgrunnsmusikk og hyggelig betjening. God kaffe, og nydelig mat. Koselig bar om kvelden, hvor de serverer gode drinker!

Dato for besøk: desember 2020
Takk, Hege Skogli R

Reisende som så på Sesong Restaurant Og Kaffebar, så også på

Bø I Telemark, Bø i Telemark kommune

Har du vært i Sesong Restaurant Og Kaffebar? Del dine erfaringer!