Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Takk til team Beverøya for en flott ferie! Dere har sørget for en trygg og flott ferie for oss. Nydelig badeplass, aktiviteter for barn og alltid rene sanitæranlegg. Velstelte fellesområder, mange lekeplasser og alle som jobber her er hyggelige! Genial lokasjon i forhold til Sommarland og toppturer i umiddelbar nærhet.

Takk, 496steinare
Anmeldt 19. september 2019 via mobile enheter

Leide denne hytten for 900 kr inkl vask.

Utrolig god plass!
Alltid hyggelig betjening, lett å finne frem.
God og varm hytte når vi ankom på kvelden.
Tilogmed Bad og Dusj i hytten.
Hytte nr 4.

Fint landskap med frisk luft morgen og kveld.
Rent og pent.
En hytte man kunne fint leid ved senere anledning.
Gode parkerings muligheter.
Gratis Internett
Egner seg godt for familie, venner, forretning og par :)

Dato for oppholdet: september 2019
1  Takk, Juliekittelsen
Anmeldt 25. juli 2019 via mobile enheter

Sov her 2 netter i telt. Fikk telt plass rett ved lekeplassen og badeelva, noe som passer oss ypperlig. Sol hele dagen, fint og rent sanitæranlegg rett ved. Gode rundstykker som man kan bestille/kjøpe til frokost.

Showet kunne nok hatt litt mer innhold, men jentungen koste seg.

Takk, 453anetteg
Anmeldt 23. juli 2019 via mobile enheter

Fin plass med mye kjekke folk, det nyeste hyttene er veldig fine. Kjekke lekeplasser og badedam for de små.
Men for all del unngå bevershowet som er av elendig kvalitet ,og kun er laget for å selge sukkerspinn.

Takk, 546bjarteg
Anmeldt 4. juli 2019

Veldig fine lekeområder for barn. Flott badedam inne på plassen, oversiktlig, og ikke brådypt. Pent rundt dammen. Underholdning ene kvelden vi var der, morsomt for ungene.
Minus må være at for oss som reiser med telt var det langt fra teltplassene til kjøkkenet. Kunne med fordel opparbeidet et litt større sanetærbygg med kjøkken ved teltplassene.
Ellers var det pent og rent på sanitæranleggene. Dusjene er oppgradert, og det er to familierom, veldig pluss!
Litt dyr plass, men skal ikke se bort ifra at vi kommer tilbake.

Takk, Campingmedbarn