Agoda.comUSD 93
eDreamsUSD 93
TripadvisorUSD 93
FindHotel
Anmeldt 13. juli 2021

Jeg anmeldte Beverøya også for to år siden, men etter et nytt besøk syns jeg plassen fortjener enda en god tilbakemelding! For plassen er like innbydende som sist og trivselsfaktoren har absolutt ikke blitt lavere. Campingplassen er SVÆR, med massevis av hytter, teltplasser, fasiliteter og aktiviteter. De mange spikerteltene vitner om mange fastboende.

Ble denne gangen tildelt hytte nr. 2, og inntrykket er det samme som det jeg hadde av den andre hytta jeg bodde i forrige gang. Svært rent, godt utstyrt og en perfekt beliggenhet for å følge med på livet på campingsplassen fra verandaen.

Bodde her bare ei natt, men jeg tror det hadde blitt vanskelig å kjede seg uansett hvor lenge jeg hadde blitt her :)

Takk, Rune H
Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Koselig familiecamping. Masse aktiviteter for småe barn, og gode bademuligheter. Nært sentrum og hyttene har høy standard. Det går buss til Bø sommarland herfra. Dette er et veldig sosialt sted, og et fint sted å tilbringeflere netter på. ettermiddagene og kveldene ble brukt til grilling på plenen. Fem stjerner til dette stedet :)

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, Ine_marielle
Anmeldt 4. mars 2021 via mobile enheter

Vi var på hundeutstilling og bestilte hytte for sent så vi fikk den aller minste hytta med køyesenger, lite kjøkkenbord og to stoler. Var en dokkestue, men. I klagde ikke. Burde bestilt hytte tidligere. Campingen er flott, men dette var på vinteren så fikk vel ikke sett hvor flott den kan være der. Er nok bedre å være der på som,egen, men vi kommer gjerne tilbake, dog i en større hytte......

Dato for oppholdet: april 2020
2  Takk, Runar P
Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

Beverøya Hytteutleie og Camping er en flott camping med stort fokus på hygiene. Nytt av året er at alle plasser er oppmerka -det er svært positivt. Hyggelige og positive folk som jobber her. Gåavstand til byen. Litt kort dusjetid for 10kr. For å oppnå full score hos meg så må jeg kunne sammenligne campingplassene med pris og tilbud lik svenske og danske campingplasser -det har vi fortsatt tilgode å finne i Norge. Så en 4/5 på norsk campingplass er en meget flott campingplass i norsk standard. Reiser gjerne tilbake til Beverøya.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, Jacobsen78
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Takk til team Beverøya for en flott ferie! Dere har sørget for en trygg og flott ferie for oss. Nydelig badeplass, aktiviteter for barn og alltid rene sanitæranlegg. Velstelte fellesområder, mange lekeplasser og alle som jobber her er hyggelige! Genial lokasjon i forhold til Sommarland og toppturer i umiddelbar nærhet.

Takk, 496steinare