Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Var her med campingvogn. Ok pris, 390kr døgnet med strøm. Rent sanitæranlegg, noen få toalett som gjorde at det til tider var dokø. Fin strand. Grei lekeplass. Meget fin minigolf. Butikk med greit utvalg. Hyggelig betjening. Anbefales.

Takk, torbj_rnl845
Anmeldt 21. juli 2019 via mobile enheter

Fin plass men hadde trengt en oppgradering. Var ikke heldig med været her denne helgen.
Stor og fin kiosk med gatekjøkken.
Veldig hyggelig Betjening på stedet. Dårlig wifi men det ble informert om.
Store trampoliner på land og på vann.
Fin lekeplass for ungene.
Absolutt verdt et besøk.

Dato for oppholdet: juni 2019
1  Takk, jackai
Anmeldt 6. august 2017 via mobile enheter

Det var kjekt å komme tilbake til barndommens Telnessanden. Plassen er slik jeg husker den var som barn, bare litt kaldere i vannet. Dessverre var ikke værgudene på vår side, og da var det dumt at det ikke var noe sted for teltgjester som oss å trekke under tak. Det var satt opp noen partytelt, men vi var usikker på om de kunne brukes. Kjemperene toaletter, men litt kjipt å måtte betale for dusjen. Heldigvis hadde de fjernet sperren på varmtvannet på oppvask!

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, Bente B
Anmeldt 26. juli 2014

Fantastisk fin campingplass, utrolig ryddig og rent. En kjempe koselig betjening som er serviceinnstilt. Utleie av cano og båter, og 2 kjempe fine strender. Går en vei ut til en øy som det er fint å utforske litt med barna. Har daglig familie aktiviteter. Litt overprisa kioskvarer.

Dato for oppholdet: juli 2014
1  Takk, Dofaa