eDreams
Priceline
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Masse å gjøre for barn. Flott plass, betjening og tilgjengelighet. Ble skuffet over kjøkkenets tilstand og løsninger rundt det. Flott hytte men det uhygieniske: koketopp, komfyr og vifte til utsug opplegget, trekker ned. Stige i feil ende av sengen, viss voksne skal ha lett ferdsel inn og ut av sengen.

Takk, JimmyNor
Anmeldt 7. august 2019 via mobile enheter

Flott campingplass, Kjempe hyggelige folk som jobber her! Høyt og lavt park rett ved og Bø sommerland rett over gata! Her er det mye å finne på!
Stor lekeplass og trå sykler som leies ut for en fornuftig pris! Rent og pent service anlegg, kjempe fornøyde alle mann! Vi kommer tilbake!

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, mariannm282
Anmeldt 2. august 2019 via mobile enheter

Vi skulle egentlig være her kun en overnatting og dra i sommerland to dager, men ble litt til. Fantastisk camping med det meste du trenger, flott butikk, flotte ansatte, nye og rene servicehus, masse aktiviteter for barn og en rolig camping. Dette er en av de beste norske campingen vi har benyttet oss av. Anbefales på det sterkeste.

Hvis jeg skal nevne en negativ ting så er det at man ikke kan bestille plass for vogn, ser for meg at det kan være litt Lotto å få plass i den mest travle delen av ferien.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, 753vegardk
Anmeldt 14. juli 2019 via mobile enheter

Vi hadde et fantastisk opphold, veldig hyggelig betjening, kjekk lekeplass med hoppepute, kjekk sykkelutleie, minigolf og basseng. Noe langt til sanitæranlegg ellers helt topp.

Spurte betjening om joggerute og fikk en utrolig opplevelse!bildene er fra turen.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Renate O
Anmeldt 2. juli 2019 via mobile enheter

Vi skulle bo her to netter men hadde vi ikke vært så slitne når vi kom så skulle vi snudd i døra. Campingen var overfylt og det var vanskelig å finne ett sted å sette fra seg teltet uten å irritere de som allerede hadde plassert seg. Det var ett arrangement for KRIK. Denne natten var det værste jeg har vært med på i min 3 år lange karriere som teltturist.

Bilen min ble sprayet ned av noe jeg antar er cola. Ufattelig mye bråk gjennom natten. Ballspill rett utenfor teltet kl 0130. Fyrverkeri. Roping og styr natten gjennom. Prøvde å ringe resepsjonen kl 0230 for å høre om vi kunne sove ett annet sted men ingen tok tlf. Hunden og barna var livredde. Kl 08 var det kristenpop over høytaleranlegg sikkert for å vekke de som skulle reise. Null respekt for de som var på vanlig ferie.

Jeg er sjokkert.

Ellers var fasilitetene som dusj og kjøkken litt under gjennomsnittet.

Dato for oppholdet: juli 2019
2  Takk, truded2017