TripadvisorUSD 249
Priceline
eDreamsUSD 249
Agoda.com
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Da har vi testet Bø camping. Helt forferdelig dårlig renhold på servicebygget.
Så om du liker rene toaletter ville jeg dratt til en annen camping. Skulle være 3nettet men dro etter en natt. Er nok en fin camping for dem som har med seg barn.

Takk, tinasn89
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Masse å gjøre for barn. Flott plass, betjening og tilgjengelighet. Ble skuffet over kjøkkenets tilstand og løsninger rundt det. Flott hytte men det uhygieniske: koketopp, komfyr og vifte til utsug opplegget, trekker ned. Stige i feil ende av sengen, viss voksne skal ha lett ferdsel inn og ut av sengen.

Takk, JimmyNor
Anmeldt 7. august 2019 via mobile enheter

Flott campingplass, Kjempe hyggelige folk som jobber her! Høyt og lavt park rett ved og Bø sommerland rett over gata! Her er det mye å finne på!
Stor lekeplass og trå sykler som leies ut for en fornuftig pris! Rent og pent service anlegg, kjempe fornøyde alle mann! Vi kommer tilbake!

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, mariannm282
Anmeldt 2. august 2019 via mobile enheter

Vi skulle egentlig være her kun en overnatting og dra i sommerland to dager, men ble litt til. Fantastisk camping med det meste du trenger, flott butikk, flotte ansatte, nye og rene servicehus, masse aktiviteter for barn og en rolig camping. Dette er en av de beste norske campingen vi har benyttet oss av. Anbefales på det sterkeste.

Hvis jeg skal nevne en negativ ting så er det at man ikke kan bestille plass for vogn, ser for meg at det kan være litt Lotto å få plass i den mest travle delen av ferien.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, 753vegardk
Anmeldt 14. juli 2019 via mobile enheter

Vi hadde et fantastisk opphold, veldig hyggelig betjening, kjekk lekeplass med hoppepute, kjekk sykkelutleie, minigolf og basseng. Noe langt til sanitæranlegg ellers helt topp.

Spurte betjening om joggerute og fikk en utrolig opplevelse!bildene er fra turen.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Renate O