Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Overfylt, skittent og sjokkerende lite smittevernstiltak.
Vanskelig å forstå at dette stedet kan få drive på denne måten i 2020. Lekeplassen og områder var fulle av barn, uten noe form for renhold eller antallsbegrensning. Et paradoks når vi på dagtid var i Bø sommarland hvor det var fullt fokus på smittevern - det vil hjelpe lite når denne campingplassen ikke begrenser avstand eller sørger for nødvendig renhold.
Vi fikk teltplass på et jorde, hvor de ikke engang hadde klippet gresset så set var 50 cm langt, som de fyller opp når plassene på området er fullt.

Da blir det helt klart for mange gjester i forhold til toalettfasiliteter og antall ansatte som skal utføre renhold.

Takk, R3757EHkristinat
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Da har vi testet Bø camping. Helt forferdelig dårlig renhold på servicebygget.
Så om du liker rene toaletter ville jeg dratt til en annen camping. Skulle være 3nettet men dro etter en natt. Er nok en fin camping for dem som har med seg barn.

Takk, tinasn89
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Masse å gjøre for barn. Flott plass, betjening og tilgjengelighet. Ble skuffet over kjøkkenets tilstand og løsninger rundt det. Flott hytte men det uhygieniske: koketopp, komfyr og vifte til utsug opplegget, trekker ned. Stige i feil ende av sengen, viss voksne skal ha lett ferdsel inn og ut av sengen.

Takk, JimmyNor
Anmeldt 7. august 2019 via mobile enheter

Flott campingplass, Kjempe hyggelige folk som jobber her! Høyt og lavt park rett ved og Bø sommerland rett over gata! Her er det mye å finne på!
Stor lekeplass og trå sykler som leies ut for en fornuftig pris! Rent og pent service anlegg, kjempe fornøyde alle mann! Vi kommer tilbake!

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, mariannm282
Anmeldt 2. august 2019 via mobile enheter

Vi skulle egentlig være her kun en overnatting og dra i sommerland to dager, men ble litt til. Fantastisk camping med det meste du trenger, flott butikk, flotte ansatte, nye og rene servicehus, masse aktiviteter for barn og en rolig camping. Dette er en av de beste norske campingen vi har benyttet oss av. Anbefales på det sterkeste.

Hvis jeg skal nevne en negativ ting så er det at man ikke kan bestille plass for vogn, ser for meg at det kan være litt Lotto å få plass i den mest travle delen av ferien.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, 753vegardk