Priceline
    kr 1 084
    • Booking.com
    12.1 km fra Bø Camping og Hyttegrend
    Gratis parkering
    We got 2 amazing glamping domes, they are availabel to book.
    Tripadvisor
    59.5 km fra Bø Camping og Hyttegrend
    42.7 km fra Bø Camping og Hyttegrend
    Se flere hoteller i Bø I Telemark
    Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Planlagt 4 netter, blei 1 natt.

Dårlig renhold, men også dårlig merket, og dårlig informasjon! Ingen info ved innsjekk og folk oppfører seg som gale i denne fellesferien, uten at de ansatte ser ut til å ta tak i denne galskapen.

Ikke plassen å reise hvis man ønsker at covid-19 reglene skal gjelde alle på campingen!!!

1  Takk, O7642PRdanl
    Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Overfylt, skittent og sjokkerende lite smittevernstiltak.
    Vanskelig å forstå at dette stedet kan få drive på denne måten i 2020. Lekeplassen og områder var fulle av barn, uten noe form for renhold eller antallsbegrensning. Et paradoks når vi på dagtid var i Bø sommarland hvor det var fullt fokus på smittevern - det vil hjelpe lite når denne campingplassen ikke begrenser avstand eller sørger for nødvendig renhold.
    Vi fikk teltplass på et jorde, hvor de ikke engang hadde klippet gresset så set var 50 cm langt, som de fyller opp når plassene på området er fullt.

Da blir det helt klart for mange gjester i forhold til toalettfasiliteter og antall ansatte som skal utføre renhold.

Takk, R3757EHkristinat
    Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Da har vi testet Bø camping. Helt forferdelig dårlig renhold på servicebygget.
    Så om du liker rene toaletter ville jeg dratt til en annen camping. Skulle være 3nettet men dro etter en natt. Er nok en fin camping for dem som har med seg barn.

Takk, tinasn89
    Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Masse å gjøre for barn. Flott plass, betjening og tilgjengelighet. Ble skuffet over kjøkkenets tilstand og løsninger rundt det. Flott hytte men det uhygieniske: koketopp, komfyr og vifte til utsug opplegget, trekker ned. Stige i feil ende av sengen, viss voksne skal ha lett ferdsel inn og ut av sengen.

Takk, JimmyNor
    Anmeldt 7. august 2019 via mobile enheter

Flott campingplass, Kjempe hyggelige folk som jobber her! Høyt og lavt park rett ved og Bø sommerland rett over gata! Her er det mye å finne på!
    Stor lekeplass og trå sykler som leies ut for en fornuftig pris! Rent og pent service anlegg, kjempe fornøyde alle mann! Vi kommer tilbake!

Dato for oppholdet: august 2019
    Takk, mariannm282