eDreamsUSD 250
Priceline
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Vi endte opp med å bli 2 uker da ungene trivdes kjempegodt her. Enda vi bare var i sommarland 1 dag. Kjempefin plass. Rent og pent, mye å finne på for ungene. Fine turmuligheter i område. Fint med dagstur til kanalene/sluser, Skien og Porsgrunn.

Takk, a3merethe
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Planlagt 4 netter, blei 1 natt.

Dårlig renhold, men også dårlig merket, og dårlig informasjon! Ingen info ved innsjekk og folk oppfører seg som gale i denne fellesferien, uten at de ansatte ser ut til å ta tak i denne galskapen.

Ikke plassen å reise hvis man ønsker at covid-19 reglene skal gjelde alle på campingen!!!

1  Takk, O7642PRdanl
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Overfylt, skittent og sjokkerende lite smittevernstiltak.
Vanskelig å forstå at dette stedet kan få drive på denne måten i 2020. Lekeplassen og områder var fulle av barn, uten noe form for renhold eller antallsbegrensning. Et paradoks når vi på dagtid var i Bø sommarland hvor det var fullt fokus på smittevern - det vil hjelpe lite når denne campingplassen ikke begrenser avstand eller sørger for nødvendig renhold.
Vi fikk teltplass på et jorde, hvor de ikke engang hadde klippet gresset så set var 50 cm langt, som de fyller opp når plassene på området er fullt.

Da blir det helt klart for mange gjester i forhold til toalettfasiliteter og antall ansatte som skal utføre renhold.

Takk, R3757EHkristinat
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Da har vi testet Bø camping. Helt forferdelig dårlig renhold på servicebygget.
Så om du liker rene toaletter ville jeg dratt til en annen camping. Skulle være 3nettet men dro etter en natt. Er nok en fin camping for dem som har med seg barn.

Takk, tinasn89
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Masse å gjøre for barn. Flott plass, betjening og tilgjengelighet. Ble skuffet over kjøkkenets tilstand og løsninger rundt det. Flott hytte men det uhygieniske: koketopp, komfyr og vifte til utsug opplegget, trekker ned. Stige i feil ende av sengen, viss voksne skal ha lett ferdsel inn og ut av sengen.

Takk, JimmyNor