Cathrine
      Early morning sun shine at Hegna Camping
      11.5 km fra Bø Camping og Hyttegrend
      Se flere hoteller i Bø I Telemark
      Anmeldt 2. august 2020

Starter med det positive, mange flotte fasiliteter som minigolf, lekeplassER, badebasseng og kiosk mm.

Kort vei til Bø Sommarland

- Høy pris. Det koster 400kr for en teltplass hvor man blir presset inn i et hjørne. Til denne prisen ville en jo tenkte en fikk litt for pengene, men både bruk av dusj og badebasseng var «attraksjoner» en måtte betale ekstra for.

- Dårlig service i restaurant. De tok høyere pris for maten enn det som sto oppgitt i menyen. Endte opp med å betale 100kr mer enn det kostet i menyen. Prøvde å gi beskjed men fikk beskjed om at vi hadde fått en «større» versjon av matretten (en pris som ikke sto i menyen). I tillegg til dette hadde de glemt halvparten av bestillinga. Vanskelige og lite mottakelige ansatte i restauranten. Overhørte andre gjester som også var misfornøyd her.

- Dårlig mat. Vi prøvde ut både hamburgerne og kebabene, begge deler var både tørt og kjøttet smakte som karbonader.

- Mye bråk. Veldig barnevennlig camping, men dette bringer også mye bråk langt ut på kveld.

Vil du ha kort vei til Bø Sommarland kan dette være et fint valg, ellers anbefales ikke.

Dato for oppholdet: august 2020
      Takk, 503sigurdh
      Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Vi ankom her med bil og telt og ble henvist til jordet på andre siden av veien. Vi ble trukket 400,- kroner (nettsiden sier 390,-) for å sette opp teltet. Svært dyrt for å ligge utenfor campingplassen, til tross for at det gir oss rett til å benytte toalettene.

Det er nok veldig koselig å ligge inne på campingen. Her er mange barn/unge og de ser ut til å stortrives. Det er butikk og en kafé. En kiosk er det også.

Jeg trekker poeng fordi alt virker være lagt opp for å dra mest mulig penger ut av gjestene. Det er dyrt å campe i høysesong og prisene i butikken er høye. Det selges billigvarianter av forskjellig pålegg (First Price) med 100% påslag i forhold til butikk.
      I tillegg kunne renhold på toalettene vært noe bedre. Her er det mange mennesker som bruker fasilitetene så hyppigere vask kunne vært lurt.

Jeg er ikke helt enig i hva flere andre skriver i forhold til smitteverntiltak. Her er det mulig å få antibakteriell håndvask overalt og jeg så at lekeapparateen ble desinfisert før lekeplassen åpnet. Det er bra! Så får man tro at apparatene får et par runder med desinfisering i løpet av dagen også.

Jeg er nok ikke et "telt på campingplass" - menneske, så kanskje anmeldelsen ville vært mer positiv om jeg var det. Men har prøvd være så objektiv som mulig.

2  Takk, Jøran D
      Anmeldt 19. juli 2020

Kjempe fornøyde med turen vår dit, flott plass og overnatting i stabbur rett ved lekeplassen var perfekt når vi hadde med barn. Kort vei til toalett og butikk. Det er også kro der, men vi var ikke innom der.

Takk, 26camillah
      Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Vi endte opp med å bli 2 uker da ungene trivdes kjempegodt her. Enda vi bare var i sommarland 1 dag. Kjempefin plass. Rent og pent, mye å finne på for ungene. Fine turmuligheter i område. Fint med dagstur til kanalene/sluser, Skien og Porsgrunn.

Takk, a3merethe
      Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Planlagt 4 netter, blei 1 natt.

Dårlig renhold, men også dårlig merket, og dårlig informasjon! Ingen info ved innsjekk og folk oppfører seg som gale i denne fellesferien, uten at de ansatte ser ut til å ta tak i denne galskapen.

Ikke plassen å reise hvis man ønsker at covid-19 reglene skal gjelde alle på campingen!!!

1  Takk, O7642PRdanl