Priceline
eDreamsUSD 89
FindHotel
Etrip
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Her var det ikke ledig plass da vi kom, men de fikk koser en plass til oss allikevel.
Rene sanitæranlegg som ble vasket regelmessig.
Hyggelig betjening.
Og ungdommen som jobber der har full kontroll
Ok mat til ok priser i kiosken.
Kommer gjerne tilbake☺️

Romtips: Kom tidlig. Be om plass litt unna lekeplassen😊
Takk, linew254
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Opplevde en særdeles ufin og frekk resepsjonist(nattevakt? Dame) som ødela besøket og gjør at vi aldri kommer igjen.
Klokka 22.50 slapp de inn to familier med mange trøtte, stakkars barn. Foreldrene skrek til barna sine og ungene hylte. Teltene ble satt opp under 3 meter fra våre og egne barn våknet og ble urolige av alt bråket. Jeg ringte til resepsjonen et par minutter før kl 23 og snakket med en hyggelig gutt/mann som lovde at de skulle komme bort å sjekke og at det skulle være helt stille etter 23.
Vi hørte ingen komme, og skriket og skrålet fortsatte. 23.30 ringte jeg inn igjen, denne gangen en dame som tok telefonen som jeg antar var nattevakten/sjef? Har aldri opplevd verre kundeservice! Først sier hun at de hadde vært borte og sjekket og det var ingen musikk. Jeg prøvde å forklare at det var voksne som ropte til hverandre, voksne som skrek til barna sine om «å holde kjeft» og ropte «f*tte!» mens ungene løp rundt teltet vårt og skreik.
Damen jeg snakket med svarte veldig ironisk tilbake og med en veldig uhyggelig tone. Aldri opplevd makan til holdning mot dyrt betalende kunder.
De har fremdeles ikke kommet bort. Klokka er 00.00 og bråket fortsetter utenfor. Foreldrene truer barna sine med å reise hjem, og gi dem bank. Ungene løper og skriker med ball.
Vi har betalt 500 kr for å «sove» her i natt. Dette er ikke ok, Bø camping!! Jeg regner med å bli møtt med forståelse av de som driver stedet og de som jobber her - ikke ligge redd i teltet uten å få sove.
Kommer definitivt aldri tilbake.

Takk, Gro A
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Har vært her mange ganger de siste 20 årene. Synes nå at det har tapt seg litt.
Hovedhuset: butikk og resepsjon er lite egnet til avstand/Coronatiltak. Burde vært påbud med munnbind inne der for alle.
Stiv pris. Havnet på nederste nye plassen, og der er det på ingen måte drenering, slik at alle biler og vogner la seg ned i gjørma og måtte få bistand ut. Hadde vært bedre om det kun var grus der.
Liker ikke at det ikke er faste merkede plasser- det er så mange som ikke respekterer at det skal være avstand mellom vogner/telt.
Avfallscontainer bak hovedhuset luktet helt forferdelig over store deler av plassen. Kaos på gatekjøkkenet, ventet over en time på mat.

Blid betjening, rene sanitærhus. Meget god dessert å kjøpe fra vogn på plassen. God stemning på plassen. Flott med klatrepark som nabo- et flott alternativ til Sommarland, eller i tillegg til.

Takk, 44cecilier
Anmeldt 27. juni 2021 via mobile enheter

Fin Camping, rene toaletter hyggelig betjening.
Bra uteområde med stor lekeplass, basseng som ikke kostet skjorta. Var også varmtvann i dusjen, noe som ikke er en selvfølge på campinger i Norge.
Kort vei til Sommerland og Bø sentrum. Anbefales!

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, Jarle_201
Anmeldt 3. august 2020

Fin plass for familien å besøke. Hittil i sommer er det denne campingplassen som har hatt best renhold i henhold til besøkende. Bra! Barna storkoste seg.

Det eneste som jeg synes skulle vært annerledes var utlån av sykler. Skulle ikke vært lov etter kl 21. Dette mtp på bråk og støy rundt andre campingsplasser, dog også vår. Barn syklet mye forbi, nesten i teltet vårt og det var høyt støynivå på kvelden.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, akrov