“Pizzafjoset”
Anmeldelse av PizzaFjoset

PizzaFjoset
Vurdert som nr. 7 av 14 Restauranter i Bø I Telemark
Anmeldt 6. september 2019

var innom og spiste pizza og den var god.det er et kart som du kan bestille fra.hyggelig betjening.så jeg anbefaler denne hvis en skal ha pizza i bø

Dato for besøk: august 2019
Takk, jan5912

Anmeldt 25. juli 2019 via mobile enheter

Var her på en dag med mange besøkende. Bestilte pizzabuffet som mange andre denne dagen. Greit utvalg av pizzaer og de fikk satt ut mer pizza i greit nok tempo, måtte ikke vente altfor lenge til de fikk fylt på. Til mange besøkende og mange som hadde valgt pizzabuffet er det innafor. Hyggelig betjening.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, 453anetteg
Anmeldt 7. juli 2019

Var innom for å spise middag, to voksne og to små barn. De reklamerer med barnemeny, derfor valgte vi denne restauranten.
På barnemenyen er det tre retter, nuggets og pomfri, pølse og pomfri og pannekaker. Altså standard barnemeny. Når man kaller seg pizzafjoset burde det definitivt vært pizza på barnemenyen. Selvfølgelig kan barna få av de voksne sin pizza, men det er jo litt stas å få sin egen, pluss at man slipper å pille av alt som ungene ikke vil ha, og man kan bestille det de voksne helst vil ha.
Pizzaen kom raskt, nuggets, som ble bestilt til barna, var sein. De hadde rotet med bestillingen.
Pizzaen var helt grei, vi ble mette. Prisen var ok.
Fikk avslag på nuggetsene siden de ble levert seint. Hyggelig betjening.

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, Campingmedbarn
Anmeldt 9. juni 2019 via mobile enheter

Elendig service.
Fotball gruppa på 22 stk fikk ikke lov å ta med en glutenfri pizza inn i lokalet, selv om pizzafjoset var utsolgt for glutenfritt alternativ. Vi måtte derfor gå til pizzabakeren i stedet.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, rogerhunsbedt
Anmeldt 4. juni 2019 via mobile enheter

Pizzafjoset har en hyggelig atmosfære og gode pizzaer, men du får også hamburgere, biff og annen mat. Et flott treffsted om man trenger et avbrekk.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, John Arne K

Reisende som så på PizzaFjoset, så også på

Bø I Telemark, Bø i Telemark kommune

Har du vært i PizzaFjoset? Del dine erfaringer!