“God mat ”
Anmeldelse av Pizza Fjoset

Pizza Fjoset
Vurdert som nr. 10 av 13 Restauranter i Bø I Telemark
Anmeldt 22. august 2020 via mobile enheter

Fantastisk god biffsnadder kan annbefale og spise her. Besøkte lille bror som studere på universitet i sør øst Norge

Dato for besøk: august 2020
Takk, 107Texas

Anmeldt 2. august 2020

Vi fikk sitteplass uten reservasjon relativt raskt. Bestillingen gikk også greit. Men her tullet de fælt med serveringen, siden den ene av oss fikk mat, spiste opp (varmrett servert ute) FØR DEN ANDRE FIKK SERVERING. Tilnærmet ingen beklagelse, og INGEN kompensasjon. Det er for dårlig!
Men maten smaker fortreffelig. Kosen uteble dessverre.

Takk, KongHans1
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Vi var en familie som hadde planlagt et besøk på Pizzafjoset som vi alltid gjør når vi er i Bø. De lager god pizza der, så det er ikke bakgrunnen for denne rangeringen. Vi forsøker å ringe restauranten i 6 timer. Hele 24 anrop ble det. Enten så ringte det ut i evigheten eller så var det opptatt. Vi skrev også beskjed på Facebook om at vi ønsket å booke bord, heller ikke her fikk vi noe svar. Til slutt bestemte vi oss for å gå opp, vi ble møtt i døra av ei hyggelig jente som hadde dagens kjipeste oppgave tror jeg. Det første hun spurte om var: Har dere booket? Da forklarte vi at det ikke gikk fordi vi ikke fikk svar noe sted. Da beklaget hun å sa at det var dessverre bare bookede bord. Sendte e-post til restauranten hvor vi fikk svar at de ikke prioriterte Facebook og at de ikke hadde tid til å svare på telefonen. Basert på denne hendelsen, så er det lenge til vi reiser på Fjoset igjen.

1  Takk, 496steinare
Anmeldt 22. juli 2020

Høye forventninger, men det ble med det.
Seige og ekle bord etter spriting, burde heller bruke såpe og vann.
Men det verste var maten, har aldri i mitt liv sett en så lite innbydende biffsnadder. Så ut som en grå, kokt suppe av en lapskaus, bedre ble det ikke når man skulle ta en bit. Trå, slintrete biffstrimler. Dvask salat.
Sa hva jeg mente, og fikk tilbud om ny mat, men det fristet ikke.
Både brus og øl manglet kullsyre.
Pizzaen til barna var ok.
Stiv pris på så elendig mat.

1  Takk, MaButt
Anmeldt 21. juli 2020

Laber service, sjabert lokale og stiv pris for pizza og drikke. Møbler som på et utendørs gatekjøkken. Maten smakte ok, men ikke noe spesielt spennende pizza. Hit går nok folk mest fordi det er en gammel, lokal "institusjon" og ikke pga. mat, stemning eller service.

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, Ekstragavant

Reisende som så på Pizza Fjoset, så også på

Bø I Telemark, Bø i Telemark kommune

Har du vært i Pizza Fjoset? Del dine erfaringer!