Bra kundeservice, fikk svar på det jeg lurte på og avslutten telefonsamtalen med et smil .

Anmeldt 21. februar 2019
Extraordinary357385
Åbø Gård

Anmeldt 19. juli 2015
gosian872
Lorgues, Frankrike

Anmeldt 21. februar 2019

Veldig fornøyd med kunderservicen, fikk svar på det eg lurte på. Veldig smilene og glad person så jeg snakket med.

Dato for opplevelse: januar 2019
Takk, Extraordinary357385
Anmeldt 19. juli 2015 via mobile enheter

Fantastisk sted som har økologisk mat til salgs.Det er butikk og servering.Du kan også oppleve kunst galleri.Det er gode økologiske grønnsaker for å kjøpe.Anbefales på det varmeste.

Dato for opplevelse: juli 2015
Takk, gosian872