“Mat”

Legg det til.
China House
Kjøkken: Kinesisk
Anmeldt 23. januar 2019 via mobile enheter

Hyggelig lokalet,trivelig og serviceinnstilt betjening og kjempegod mat! Anbefales på det sterkeste .

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Catarina R

Anmeldt 15. juli 2018 via mobile enheter

Måtte stå 5 min før vi fikk bord i en under halvfull restaurant, virket som take-away kundene var viktigere... Egentlig ingen service fra de som jobbet der bortsett fra at de kom med maten. Folk kom faktisk i restaurant i badetøy (bar overkropp), som en hvilken som helst strandbar. Maten berget 2, ellers ville det blitt dårligste score.

Takk, eirikn0rway
Anmeldt 14. juli 2018

Maten var ikke helt ille. Heldigvis, og litt dessverre. For servicen var veldig dårlig, og det hadde føltes bedre å skrive en dårlig anmeldelse om kjøkkenet ikke kunne lage mat. Men som sagt, den var litt sånn terningkast 3. Kjøtt og saus og grønnsaker og ris må være veldig dårlig for å være forferdelig. Vi var en liten gjeng, tre barn og fire voksne. Bestillingen tok ikke så lang tid, vi ventet litt på drikke, og enda ganske mye lenger på mat, men det var greit, restauranten var nesten full - hvilket er logisk siden den ligger i Bø og vi var der i juli. En voksen fant hår i risen, ikke oppå, men inni. Det stakk ut litt, så han dro det ut og mista apetitten. Vi ble enige om at sånt kunne skje, og kontaktet kelner for å få en ny porsjon. Kelner reagerte med latter. "Hva hår? Ha, ha, nei, de har hatter der inne, det er ikke hår." Vi måtte bruke litt tid for å overbevise kelneren om at det var hår. Håret var lyseblondt, så vi måtte bruke litt ekstra krefter, "for ingen på kjøkkenet har lyseblondt hår". Greit nok det, da var det et hendelig uhell. Han lurte på hva vi ville gjøre nå. "Gjerne en ny porsjon?" sa vi. Det framsto underlig og latterfremkallende for kelneren. Han lurte på hva vi ville ha isteden for. "En porsjon av det samme, uten hår?" Han gav uttrykk for at det var underlig at vi ville ha det samme. Ja, ja. Maten kom sigende litt etter litt, to barn fikk, de andre voksne fikk, porsjon uten hår ankom ganske raskt, og til slutt fikk barn nummer tre mat også, etter å ha måttet spise litt fra de andre så lenge. Det barnet var veldig sultent, og mor måtte raskt inn med fingrene for å unngå at hun fikk i seg det lange blonde håret som lå godt rørt inn i den stekte risen. Vi droppet å si fra, men vurderte det igjen, (etter å ha ventet et kvarter på regningen som vi hadde bedt vår kelner om, fikk vi beskjed av en annen kelner at regning ikke kommer til bordet, man må betale i kassa) da kunden som stod foran oss i betalingskøen fikk rabatt på grunn av hår i maten. Jeg vet ikke hva det hadde gjort med risen den dagen, men den ble ihvertfall hårete av det. Litt kliss her og der på bordene og litt glass med leppestiftmerker kan man tåle fra en kinarestaurant, for slik blir det vel med det store gjennomtrekket som skapes av mat til billig penge, men China House hadde hatt godt av en vask, og bedre hårnett.

Takk, Russmeyra
Anmeldt 2. juli 2018 via mobile enheter

Vi fikk god mat og den kom relativt fort. Hyggelig betjening og god service. Porsjonene var kanskje litt små.

1  Takk, LindaJ696
Anmeldt 27. juni 2017

Dette er noe av det verste jeg har vært med på. Det startet med at vi fikk varmt vann i vannmugga og isbiter i glasset. Dvs. at alle isbitene smelta fort, men vi var positive og sa fra på en høflig måte. Den mannlige servitøren ble irritert og slang noen frekke gloser. Vi hadde gledet oss til middagen med AND, men SKUFFELSEN ble STOR da dette kjøttet virket som det hadde vært oppvarmet før, og det var seigt og overstekt. Vi gjorde noen positive forsøk, men sa deretter fra på en høflig måte. Servitøren nektet for at det var som vi sa, og han sa så mye frekt og upassende som jeg velger og ikke ta med her. Han påstod at det var vi som ikke hadde peiling på åssen mat skulle smake etc. Vi ar 3 stk. som kjøpte hver vår ulike rett, og alle var like usmakelige.

Dato for besøk: juni 2017
3  Takk, 702oveh