“Svært fornøyd”

Sushi & Wok Dattebayo Bø
Vurdert som nr. 2 av 13 Restauranter i Bø I Telemark
Anmeldt 12. september 2020

Veldig god mat, bra service og fikk kjapt maten min. Har ikke spist der, bare bestilt, men fortsatt bra

Dato for besøk: september 2020
Takk, 657tyrap

Anmeldt 5. august 2020

Beste sushien jeg noen gang har spist!! Ventet ca 15 min på maten, og spiste den i restauranten. Topp karakter

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, X7488WCjohnn
Anmeldt 5. august 2020

Meget god mat. Spiste både sushi, wok og vårruller. Utrolig godt alt sammen! Synd det er langt hjemmefra, men kommer tilbake om vi skal til Bø igjen.

Dato for besøk: august 2020
Takk, 866heidij
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Vi spiste 2 ulike sushi/maki kombinasjonsretter og vårruller med kylling.
Alt smakte veldig godt og råvarene var ferske.

Vi fikk veldig god service og syntes det var veldig god stemning i det fine lille lokalet.

Vi kommer helt klart tilbake dersom vi besøker Bø igjen!

Takk, adelebeatehansen
Anmeldt 11. februar 2020

Nydelig mat, hyggelig betjening.
Her smakte sushi nydelig. Det var rent og pent i lokalet.

Kan også anbefale Japansk øl

Dato for besøk: november 2019
17  Takk, Bellalinndis

Reisende som så på Sushi & Wok Dattebayo Bø, så også på

Bø I Telemark, Bø i Telemark kommune

Har du vært i Sushi & Wok Dattebayo Bø? Del dine erfaringer!