“Nydelig mat!”

Sushi & Wok Dattebayo Bø
Vurdert som nr. 2 av 12 Restauranter i Bø I Telemark
Anmeldt 18. juli 2021

Dette stedet kan anbefales, beste asiatiske maten vi har spist. Salat, sushi og wok smakte fortreffelig.

Takk, ninawQ372JJ

Anmeldt 30. juni 2021 via mobile enheter

Vi kjøpte wok med alle grønnsaker. Godt med grønnsaker men teriyaki sausen var ekstremt søt og ødela hele retten. Kyllingen var ok, mens oksen var seig. Vi måtte i tillegg vente i 45 min. Dessverre ikke imponert.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Vacation34963876254
Anmeldt 27. juni 2021 via mobile enheter

Ypperlig mat, hyggelig betjening, rent og fint lokale
Spiser gjerne her igjen, både wok og Sushi smakte særdeles godt.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Jarle_201
Anmeldt 14. februar 2021 via mobile enheter

Bestilte sushi online, men ga opp å vente da maten ikke var ferdig en time etter bestilling. Hentetidspunkt de selv oppgir stemmer ikke.

Dato for besøk: februar 2021
Takk, 462martes
Anmeldt 25. desember 2020

Bestilte tempura maki. Syntes scampien var slimete, og vær bit besto for det meste av ris. Dårligste stedet jeg har spist! Og jeg har nå prøvd 3 ganger tilfelle jeg bare var uheldig første gangen. Det er også alt for store biter! Ikke at selve scampi bitene var så store, men fikk jo en kg ris rundt vær bit. Sønnen min bestilte også noe her, husker ikke helt hva, men besto også for det meste av ris. Store biter, med alt for mye ris, som måtte spises med kniv og gaffel. Kommer nok ikke til å bestille mat her igjen.

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, Anja T

Reisende som så på Sushi & Wok Dattebayo Bø, så også på

Bø I Telemark, Bø i Telemark kommune

Har du vært i Sushi & Wok Dattebayo Bø? Del dine erfaringer!