“Veldig hyggelig betjening, grei nok mat”

Bobben Gatekjøkken & Pizzeria
Vurdert som nr. 2 av 8 Restauranter i Langesund
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Veldig hyggelig betjening og godt utvalg av både mat og is (spesielt bra på is). Kebaben var dog ikke all verden å skryte av, men både den og hamburgeren var fullt spiselig.

2  Takk, anettel211

Anmeldt 11. oktober 2019

Vi tok en litt sen lunsj når vi var innom Langesund. De har en rikholdig meny, men vi gikk for burgere. Jeg prøvde chilliburgeren. Den var veldig god, men absolutt ikke sterk. De andre var også fornøyd med sine burgere. Et greit sted for en liten matbit. Godt med sitteplasser. Sikkert enda finere sommerstid, hvor man også kan sitte ute. Hyggelige ansatte.

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, stelnor
Anmeldt 3. august 2019 via mobile enheter

Veldig god mat, servicen var upåklagelig.
Det som trakk litt ned at maten kunne vært mye varmere når vi fikk den. Ellers var det absolutt et bra måltid.

Dato for besøk: august 2019
Takk, josteinl199
Anmeldt 26. juni 2019

Jeg har spist her flere ganger, og har gjerne lyst til å komme tilbake! Bobben har utrolig mat og god service. Det tar veldig kort tid før maten kommer og de ansatte er veldig hyggelige!

Dato for besøk: mai 2019
Takk, andkris05
Anmeldt 12. oktober 2018 via mobile enheter

Vi har bestilt flere ganger og er godt fornøyd med mat, priser og service. Spesielt supreme anbefales ;)

Takk, Madeleine S

Reisende som så på Bobben Gatekjøkken & Pizzeria, så også på

Har du vært i Bobben Gatekjøkken & Pizzeria? Del dine erfaringer!