Vio.com
Etrip
Agoda.comUSD 139
StayForLong
Anmeldt 7. august 2018

Skittent, dårlig service, relativt dyrt og kjip frokost. Min kjæreste og jeg booket et rom ganske sent, som skulle være klart til da vi kom kl 23:00. Vi kom til et skittent enkeltrom med én dyne, selv om vi hadde bestilt et rent dobbeltrom med to dyner. Resepsjonen var selvsagt tom, og alle hadde dratt hjem for dagen. Dagen etter sa jeg i fra, og fikk en dårlig rabatt. Totalsummen endte over det tilbudet jeg i utgangspunktet hadde fått. Kjedelig når et slikt sted, som kunne vært hyggelig, gir f..n i besøkende. Anbefaler alle å styre unna til de har rydda opp. Bedre å sove i bilen.

Romtips: Sov i bilen.
3  Takk, andreasn41
Anmeldt 5. august 2018 via mobile enheter

Ligger en del på hotell og dette var det dårligste jeg har ligget på
Lite service der vedkommende i resepsjon sitter å tekster på mobil før hun hjelper kunder
Blir sent i kjelleren på et rom som helt sikkert ikke kunder skal inn på for å lete etter strykejern
Og dyrt
Anbefales ikke

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Ole E
Anmeldt 28. juli 2018

Jeg er sparsom med å dele ut femmere på Trip Advisor, men Langesund Bad fortjener det.
Stedet befordrer sjelefred og sinnsro frembrakt av naturen selv og bygninger som er naturlig plassert i terrenget. Dertil kommer diskret, men svært tillitsskapende service, enkel, men svært velsmakende mat, og fravær av snobberi som ofte forekommer på slike ærverdige steder.
Ja visst går det an å finne feil og mangler om man er i slett lune, men med fokus på den betagende sjarme som stedet oser av, kan du nyte oppholdet i langdrag.
Takk for et lettlevd døgn på Langesund Bad!

3  Takk, kleppah
Anmeldt 20. juli 2018 via mobile enheter

Leide oss inn på vår femdagers lange biltur dyreste overnatting (fra Oslo via Sandnes og Kristiansand). Rommet var ikke klart når vi fikk nøkkel, hadde mangelfull belysning, dårlig bad, og uteområdene på baksiden av hotellet var overgrodd av busker og ble brukt som teltplass. Anbefales absolutt ikke til den prisen vi måtte betale!

Takk, ankiso62
Anmeldt 14. juli 2018 via mobile enheter

Var så vidt innom dette hotellet på gjennomreise hjem.
Lang vei inn til hotellet, men det var bra skiltet og ikke vanskelig å finne frem.
Parkeringsplass 100 meter fra hotellet gjorde det litt tungt å flytte oppakning fra to motorsykler.
Flott hotell med fin beliggenhet. Noe slitt men godkjent.
God frokost i åpen og fin matsal.
Kan anbefales.

Dato for oppholdet: juni 2018