eDreamsUSD 185
Agoda.comUSD 184
TripadvisorUSD 184
Anmeldt 3. juli 2020

Vi hadde to netter på dette hotellet. Her er en oppsummering av vår opplevelse:

Frokost: Utvannet kaffe, first price rundstykker og nedslitte frokostlokaler. Hun som serverer frokost kunne med fordel ha påspandert seg et smil.

Rommet: Nedslitt, ingen ventilasjon og madrasser som er klar for søppeldynga. Her har det ikke vært noe vedlikehold på mange, mange år. Det er ikke dusjforheng på baderommet, hvilket medfører mye vannsøl. Det er heller ikke avtrekksvifte på badet slik at en må en ha døren igjen når en dusjer - ellers utløses faktisk brannalarmen! Toalettet renner konstant, og er en litt sensitiv for lyd er dette meget plagsomt. Ventilasjonen er så dårlig på rommet at det ikke er mulig å tørke vått badetøy. Dumt, da dette tross alt markedsføres som et badehotell. Det var også noen svært sjenerende lyder på kveldstid av noe som hørtes ut som en mikrofonlyd.

Vi observerte at hotellgjester ble skjenket til de var overstadig beruset. Dette medførte en god del støy og rabalder i fellesområdene.

Det kunne også vært bedre renhold av fellesområder, og det er noen blodflekker i første etasje som fortsatt ikke er vasket bort. Grøss!

Beliggenheten er nydelig, men tatt overnevnte i betraktning er det bare én ting å si: STYR UNNA!

1  Takk, 665inen
Anmeldt 13. juni 2020 via mobile enheter

Vi ble henvist til vårt rom som skulle ha balkong og sjøutsikt.
Vi ble møtt av et meget nedslitt hotell og rom, hvor det første som møtte oss var maurbokser og døde maur på rommet. På døra i et av hotellets side bygg, som også innholdt rom, var det godt synlige oppslag fra PELIAS, som forklarer at problemer med skadedyr er under kontroll..
Rommet vårt skulle være med sjøutsikt og balkong. Vi ble med møtt med en "terrasse", som flere andre rom delte og som var særdeles nedslitt. Sjøutsikt, var i beste fall "sjøgløtt".
Det beste med vårt opphold var at vi fikk lov å reise umiddelbart etter ankomst, uten videre diskusjoner.
Resepsjonisten var meget hyggelig.
Hotellet trenger en radikal oppgradering.

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, geidhammer
Anmeldt 13. juni 2020

Vi booket hytten "Beethoven", men den var skitten og ikke vedlikeholdt. Bildene fortalte oss noe helt annet. Vi kunne rett og slett ikke bo der, med to barn. Så ille var det. Heldigvis var det noen hyggelige damer som jobbet der som var svært forståelsesfulle.

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, 556fredrikb
Anmeldt 12. oktober 2019

Etter påklaget flekker på laken, dårlig renhold på rommet, lampe som ikke fungerer, ble det et ubehagelig møte med en svært uhøflig bestyrer som ikke tåler kritikk. Vi fikk tilbud om et annet mindre rom. Der ble vi møtt med et toalett på badet som ikke var trekt ned etter forrige besøkende. Vi påklaget dette og ønsket pengene tilbake. Ingen forståelse fra bestyrer Lars. Styr unna.

Romtips: Se på rommet først før dere betaler!
Dato for oppholdet: oktober 2019
4  Takk, Reiseren3042
Anmeldt 5. oktober 2019 via mobile enheter

Hele hotellet bærer preg av manglende vedlikehold, og gjennomgående lite interesse i noe annet enn å melke et ærverdig gammelt hotell for noen siste kroner. Noen rom er nok bedre enn andre siden jeg leser enkelte positive anmeldelser her.. Etter å ha sett innslaget fra TV2 hjelper deg, som visuelt bare virka som en reklame for etablissementet i forhold til min opplevelse, fant jeg ut at det var greit å legge inn et bilde for å balansere inntrykket fra TV der kun de beste sidene ble vist frem... Vi klaget på hvordan denne sofaen såg ut og de la et pledd over den. Klaget også på div annet med rommet (dvs kun det mest graverende) uten at det ble gjort noe med det eller noe tilbud om kompensering i pris. Samme opplevelse for flere venner som bodde i samme fløy. Et manglende samsvar mellom pris og standard helt uten sidestykke!

Dato for oppholdet: juli 2019
2  Takk, alonevs