eDreamsUSD 225
Agoda.comUSD 225
Orbitz.com
Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

Kom til et rom som lå i en bygning for seg selv, vedlikehold var fraværende. Råte i vegger og rundt vinduer.
Dør til rommet som ikke var mulig å låse, toalett som var mer eller mindre defekt, skittent rom og gardiner/sofa/seng med mye støv. Sengen som skulle ha vært en dobbeltseng, var to enkle i forskjellige størrelser. Ikke var seng eller hodeputer noe å rope hurra for.
WiFi og TV fungerte ikke.
Etter gjentatte klager kom der en og så på døren som ikke kunne låses. Etter en drøy time på rommet i finværet kunne vi endelig gå ut med døren låst. Da Etter å ha presset litt på og vi gav beskjed om at vi ikke ville bli sittende der ennå lenger.
Ble ikke tilbudt skifte med event oppgradering av rom. Ei heller avslag i pris.
Frokosten var nedslående, enkel og på sparebluss. Både varmretter som bestod en stekt lunkent egg og pålegg generelt var ikke mye å glede seg over. Pluss for god kaffe og wienerbrød.
Trist når eldre hotell ikke stenger av og tar ansvar for det som er dårlig.
Området rundt hotell er fint takket være Bamble turlag som har fine turstier.

Takk, Ann-fra-vest
Anmeldt 18. juni 2021

Vi overnattet på hytta Mozart ved Langesund bad og hadde et supert opphold. Fantastisk utsikt, rolige og behagelige omgivelser med fine turmuligheter. Perfekt å komme hit hvis man f.eks er litt lei av mye folk og aller helst vil nyte litt stillhet. Vi fikk veldig god service under oppholdet og full fleksibilitet rundt inn/utsjekk. En i reisefølget glemte igjen noen klær på hytta som ble sendt med postoppkrav samme dag. Vi kommer gjerne igjen!

Takk, matildev275
Anmeldt 14. august 2020

Langesund bad var et helt greit hotell med fin utsikt. Toalettet kunne kanskje vært oppgradert. Frokosten er helt ok men kunne kanskje vært et litt større utvalg. Fint tur område men lite spisesteder.

Takk, I1693ORronalds
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde et flott opphold her. Avslappet og lun atmosfære. Enkelt, men greit. Rent og gode senger. Fantastiske omgivelser om en trenger å lade batterier. Friskt og veldig fine turmuligheter. Vi opplevde betjeningen som hyggelig og imøtekommende.

Takk, _yvindr887
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig betjening og fantastiske omgivelser. Vårt rom nr 13,er lyst og trivelig med en flott utsikt over fjorden. Gode senger. Stedet trenger sikkert oppgradering, men har stort potensiale og mer sjarm enn nye hotell uten sjel.
Kort spasertur til Langesund. Vi tok ferje ut til Langøy hvor vi gikk ut til fyret, og spiste lunsj på hovedgården. I kveld er det konsert.

Takk, Grete J