Travelocity
eDreamsUSD 164
Agoda.comUSD 163
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Man kan si mye om Langesund bad. Dessverre mest negativt.

Hotellet skriker etter oppussing og vedlikehold. Maling som er flasset av, vinduer som ikke kan lukkes og råte i rom og på bygninger er noe av det som møter en.

Det kunne også vært tatt en storrengjøring på hotellet da vegger og overflater ikke alltid framstår rene.

Frokosten var enkel og sparsommelig for å si det slik. Lite å spise der om man er veganer som meg. Ingen alternativer i det hele tatt. Middagene var for så vidt smakfulle, om enn noe sparsommelig anlagt.

Stedet har utvilsomt stort potensiale, men da må det tas grep og renoveres fra topp til bunn.

Kommer desverre ikke tilbake hit med det første.

Takk, 832stianr
Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

Kom til et rom som lå i en bygning for seg selv, vedlikehold var fraværende. Råte i vegger og rundt vinduer.
Dør til rommet som ikke var mulig å låse, toalett som var mer eller mindre defekt, skittent rom og gardiner/sofa/seng med mye støv. Sengen som skulle ha vært en dobbeltseng, var to enkle i forskjellige størrelser. Ikke var seng eller hodeputer noe å rope hurra for.
WiFi og TV fungerte ikke.
Etter gjentatte klager kom der en og så på døren som ikke kunne låses. Etter en drøy time på rommet i finværet kunne vi endelig gå ut med døren låst. Da Etter å ha presset litt på og vi gav beskjed om at vi ikke ville bli sittende der ennå lenger.
Ble ikke tilbudt skifte med event oppgradering av rom. Ei heller avslag i pris.
Frokosten var nedslående, enkel og på sparebluss. Både varmretter som bestod en stekt lunkent egg og pålegg generelt var ikke mye å glede seg over. Pluss for god kaffe og wienerbrød.
Trist når eldre hotell ikke stenger av og tar ansvar for det som er dårlig.
Området rundt hotell er fint takket være Bamble turlag som har fine turstier.

Takk, Ann-fra-vest
Anmeldt 18. juni 2021

Vi overnattet på hytta Mozart ved Langesund bad og hadde et supert opphold. Fantastisk utsikt, rolige og behagelige omgivelser med fine turmuligheter. Perfekt å komme hit hvis man f.eks er litt lei av mye folk og aller helst vil nyte litt stillhet. Vi fikk veldig god service under oppholdet og full fleksibilitet rundt inn/utsjekk. En i reisefølget glemte igjen noen klær på hytta som ble sendt med postoppkrav samme dag. Vi kommer gjerne igjen!

Takk, matildev275
Anmeldt 14. august 2020

Langesund bad var et helt greit hotell med fin utsikt. Toalettet kunne kanskje vært oppgradert. Frokosten er helt ok men kunne kanskje vært et litt større utvalg. Fint tur område men lite spisesteder.

Takk, I1693ORronalds
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde et flott opphold her. Avslappet og lun atmosfære. Enkelt, men greit. Rent og gode senger. Fantastiske omgivelser om en trenger å lade batterier. Friskt og veldig fine turmuligheter. Vi opplevde betjeningen som hyggelig og imøtekommende.

Takk, _yvindr887