“Kulturen sitter i bygningen”
Anmeldelse av Victoria Gjestgiveri

Victoria Gjestgiveri
Vurdert som nr. 3 av 8 Restauranter i Langesund
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 29. juli 2020

Når du parkerer på torget i Langesund er det vanskelig å unngå å legge merke til Victoria. Vi var der en varm lørdag junikveld når folk begynte å røre på seg etter nedstengning på grunn av Covid 19. Stedet har uteservering og denne delen var stappfull av lystige og feststemte mennesker i relativ voksen alder. Vi ville prøve å få et bord inne men ble stående ved utgangen i påvente av hjelp og her ble vi faktisk stående en god stund før en hyggelig bartender fortalte oss at vi bare kunne gå inn hvis vi ville sitte inne. Det var helt greit siden de som satt ute nok hadde vært der en stund og hadde glemt hvilke regler som var gjeldende og var i tillegg i veldig godt, støyende humør. Inne var det god plass - bare ett bord var opptatt fra før. Vi ble møtt av hyggelig betjening, fikk velge bord selv og servicen var helt upåklagelig. Vi var to så vi bestilte fiskesuppe og blåskjell. Fiskesuppa var helt nydelig og blåskjellene var helt ok. Victoria er en gammel gård og det var veldig koselig der. Nå tror jeg nok at stedet kan bli litt støyende hvis restauranten er fylt opp, men med lite gjester var dette en flott kveld med god service og god mat. Victoria er absolutt verdt et besøk fordi det er et flott sted med ganske god mat. Det var litt "texas" ute når vi kom, men vi fikk uansett en fin kveld innendørs med god plass, lite gjester og god service

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, 340knutj

Anmeldt 17. juli 2020

Virker som stedet drives av uerfarne servitører og kokker. Fikk feil mat 2 ganger. Det var da nesten tomt i restaurant. Overpriset kontra hva du får.

Anbefales ikke.

1  Takk, maby81
Anmeldt 10. juli 2020

Maten og desserten var helt fantastisk!!! Absolutt ingenting å klage på. Vi hadde bord 20:30, og servicen var veldig bra første 45 minuttene. Hadde flere forskjellige kelnere men hyggelige folk. Etter 21:30 ble det mindre kelnere, vanskeligere å få tak i. Desserten tok laaang tid. Men som sagt: maten, drikken, desserten: HEELT NYDELIG

Takk, Maiken S
Anmeldt 6. juli 2020

Fikk noe annet - og mye dårligere - enn hva vi bestilte. Forsøkte å si fra men ingen tok ansvar. Til slutt ga vi opp, måtte betale full pris (for noe vi ikke fikk) og gikk derfra sultne.

Takk, JBHI123
Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Måtte bare forlate stedet ettersom kelnerne fullstendig overså gjestene. Svarte ikke, og var ikke hjelpsomme.

Takk, HansN820

Reisende som så på Victoria Gjestgiveri, så også på

Har du vært i Victoria Gjestgiveri? Del dine erfaringer!