“Sen lunch”
Anmeldelse av Soi 5

Soi 5
Vurdert som nr. 7 av 8 Restauranter i Langesund
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Spiste en enkel rett da det var veldig varmt så hadde ikke særlig matlyst meget hyggelig sted og satt ute ved vannkanten hyggelig og hjelpsom betjening

Takk, toronado77

Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Super mat, ingen rot i bestillingen, maten kom forholdsvis raskt. Full restaurant.

Både sushi, tempura og thairettene var gode på smak og godt utført.

Spesielt imponerende var at vi snakket med en ansatt kvelden før, mens de stengte og vasket restauranten, om booking, med antall, navn og klokkeslett helt korrekt gjengitt.

Meget fornøyd. 4/5 stjerner fordi 5 er forbehold de aller aller beste opplevelsene, hvor selv musikk, atmosfære og de siste detaljene er på plass.

Takk, N9373BQrichardh
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Vi var to familier på tur til Langesund en helg. Fant tilfeldigvis SOI 5 nede ved vannet. Veldig god sushi. Hyggelig og kjapp betjening. God pris/verdi ratio.

Takk, duckslate
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Dette burde vært en anmeldelse om god mat atmosfære og service. Men vi fikk ingen mat og da blir opplevelsen av atmosfære og service deretter.

Vi bestilte en enkel lunsj, og etter å ha ventet i over en time måtte jeg tilkalle servitøren å spørre om det var lenge igjen til maten kom. Det ble forvirring om hva vi hadde bestilt, og da de omsider fant ut av det skyldte de på at det var mange foran oss i køen. Problemet var bare at bestillingene kom rullende ut til de gjestene som hadde kommet etter oss, og det var langt fra fullt, så dette var blank løgn. De hadde rett og slett glemt oss.

Det som er mest oppsiktsvekkende var at de så oss flere ganger i løpet av tiden vi ventet, men det slo dem tydeligvis ikke at vi satt å ventet på maten vår.

Hadde de innrømmet at de hadde glemt oss og vi hadde fått en beklagelse kunne denne anmeldelsen blitt litt annerledes, men når de i isteden lyver i et forsøk på å snike seg unna ansvaret, ser jeg på dette som plain useriøst.

Vi betalte for drikken og tok med barna våre på burgersjappa isteden. Det var helt ok for dem.

Min anbefaling er å styre unna dette stedet

Takk, Wanderer36417138566
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig plassering, men en heller dårlig restaurantopplevelse da de glemte bestillingen vår. Da vi spurte etter maten etter å ha ventet i én time, forsøkte de å lyve om at det var kø på kjøkkenet heller enn å innrømme feilen. Ansiktet til kelneren sa alt! Svært skuffende service. Vi må gå fra stedet med to svært sultne og skuffede barn, som spurte «hvorfor ville de ikke gi oss mat?» Tja… Hva mer skal man si?

Takk, annel_ns

Reisende som så på Soi 5, så også på

Har du vært i Soi 5? Del dine erfaringer!