“God mat, når vi endelig fikk den...”
Anmeldelse av Soi 5

Soi 5
Vurdert som nr. 7 av 8 Restauranter i Langesund
Anmeldt 2. august 2021

Bestilte sushi til forrett og red og gul curry til hovedrett. Sushi kom etter ca 10 min, veldig god. Ingen kom og hentet de tomme tallerknene eller spurte om vi ønsket mer å drikke. Da vi hadde sittet der i 45 min, og de ansatte hadde tittet på oss flere ganger og sett tomme glass og tallerkener, etterlyste vi maten. Da så servitøren på oss med spørsmålstegn og lurte på hva vi hadde bestilt. Hun gikk på kjøkkenet og spurte. Da kom han som hadde tatt imot bestillingen vår og sa at det ville ta ca 10 min. Skyldte på at de lagde mat for Wrightegaarden og beklaget for at vi ikke hadde fått beskjed om dette. Virkert for oss som at de hadde glemt bestillingen vår. Heller ikke så veldig oppmerksomme servitører når vi sitter der i 45 min uten å bli spurt om vi ønsker noe mer å drikke.

Maten, når den endelig kom, var veldig god. Leser at dette har skjedd med andre tidligere så håper dette bedrer seg når de ansatte får mer erfaring. Synd man sitter igjen med en dårlig erfaring til tross for god mat.

Takk, christineoE1210YD

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Spiste en enkel rett da det var veldig varmt så hadde ikke særlig matlyst meget hyggelig sted og satt ute ved vannkanten hyggelig og hjelpsom betjening

Takk, toronado77
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Super mat, ingen rot i bestillingen, maten kom forholdsvis raskt. Full restaurant.

Både sushi, tempura og thairettene var gode på smak og godt utført.

Spesielt imponerende var at vi snakket med en ansatt kvelden før, mens de stengte og vasket restauranten, om booking, med antall, navn og klokkeslett helt korrekt gjengitt.

Meget fornøyd. 4/5 stjerner fordi 5 er forbehold de aller aller beste opplevelsene, hvor selv musikk, atmosfære og de siste detaljene er på plass.

Takk, N9373BQrichardh
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Vi var to familier på tur til Langesund en helg. Fant tilfeldigvis SOI 5 nede ved vannet. Veldig god sushi. Hyggelig og kjapp betjening. God pris/verdi ratio.

Takk, duckslate
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Dette burde vært en anmeldelse om god mat atmosfære og service. Men vi fikk ingen mat og da blir opplevelsen av atmosfære og service deretter.

Vi bestilte en enkel lunsj, og etter å ha ventet i over en time måtte jeg tilkalle servitøren å spørre om det var lenge igjen til maten kom. Det ble forvirring om hva vi hadde bestilt, og da de omsider fant ut av det skyldte de på at det var mange foran oss i køen. Problemet var bare at bestillingene kom rullende ut til de gjestene som hadde kommet etter oss, og det var langt fra fullt, så dette var blank løgn. De hadde rett og slett glemt oss.

Det som er mest oppsiktsvekkende var at de så oss flere ganger i løpet av tiden vi ventet, men det slo dem tydeligvis ikke at vi satt å ventet på maten vår.

Hadde de innrømmet at de hadde glemt oss og vi hadde fått en beklagelse kunne denne anmeldelsen blitt litt annerledes, men når de i isteden lyver i et forsøk på å snike seg unna ansvaret, ser jeg på dette som plain useriøst.

Vi betalte for drikken og tok med barna våre på burgersjappa isteden. Det var helt ok for dem.

Min anbefaling er å styre unna dette stedet

Takk, Wanderer36417138566

Reisende som så på Soi 5, så også på

Har du vært i Soi 5? Del dine erfaringer!