Trip.com
Gratis avbestilling frem til 11.02.23
eDreamsUSD 159
Anmeldt 1. november 2018 via mobile enheter

Var på kurs med jobben. Fine konferansefasiliteter. Fin oppusset lobby og lounge området. Utrolig god seng på rommet, fikk en god natts søvn. God frokost. Tok en tur i badeland også, deilig med badstue og boblebad.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, Sandenolsen
Therese_Thom, Marked på Quality Hotel Skjærgården, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. november 2018

Kjære, Skuffet_10.
Tusen takk for din tilbakemelding, og at du hadde et fint opphold hos oss. Ønsker deg hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 28. oktober 2018

Langesundcup 2018. Booket familierom og fikk dessverre rom under bakkeplan med en solid bunkersfølelse og utsikt til sesongens siste hastige plenklipp og naboens søppelkasser. Rettet en forespørsel i resepsjonen om mulighet for et rombytte hvorpå det fulgte en leksjon på antall gjester på hotellet og hvordan sesongen har forløpt med hensyn til beleggsprosent. Et enkelt "dessverre, det er fullt..." hadde vært et hyggelig avslag.
Barna gledet seg til buffet og det innfridde for deres del. Jeg har nok opplevd atskillig bedre. Varmmaten var svarte ikke til begrepet "varm mat". En slags dyreart hadde nok blitt jagd til døde og servert under navnet langtidsstekt oksefilet. Det kunne lett blitt solgt som lunkent skomakerlær, Koldbord var ok og karamellpuddingen var god. Totalt sett var den kulinariske opplevelsen definitivt ikke verdt prisen. Frokost, parkering og rykte om gratis WiFi gir 2 stjerner.

Romtips: Be om sjøutsikt eller vurder et stopp i Kragerø.
4  Takk, 459sigvek
Anmeldt 26. oktober 2018

Dette var en skuffende opplevelse. Maten var elendig, ihjelstekt kald middag med kald saus. Panekakerøre til dessert som vistnok skulle ligne en Creme brulet? Mulig kokken avspaserte, og servitøren var lei fordi han måtte jobbe, var ihvertfall lite imøtekommende. Lunsjbuffeten var også langt under det en bør forvente seg! Frokosten grei.
Får to stjerner, en for gratis Parkering og en for gratis WIFI.
Resten var skuffende.

2  Takk, Rudi186
Anmeldt 18. oktober 2018

Jeg var på hotellet for noen år siden, og det var blitt veldig fint i resepsjonen og konferansedelen siden sist.
Rommet jeg hadde var ok, stille og rolig, og ganske fint. ¨
Både frokost og lunsjbuffeen var innholdsrik og fin, jeg ble i alle fall mer enn mett nok :)

Hotellet ligger fint til i skjærgården og det nye bryggeanlegget var blitt kjempefint. Jeg prøvde ikke badeparken, men så at det så litt slitent ut. Men tenker at barna ville hatt det gøy der uansett om de hadde fått være med.

Dato for oppholdet: september 2018
1  Takk, Discover0507
Therese_Thom, Marked på Quality Hotel Skjærgården, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. oktober 2018

Kjære, Discover0507.
Tusen takk for din tilbakemelding, og at du hadde et fint opphold hos oss.
Ønsker deg hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 10. oktober 2018 via mobile enheter

Fint hotell med fine rom. Stort pluss med en stor badepark. Men det var mange feil på badeparken og man kunne se at badeparken trengte vedlikehold. Buffet til middag skuffet. Kun 2 kjøttretter og resten bare kald mat som var rester. Den «varme» maten var heller ikke varm når den kom rett fra kjøkkenet.

Helt gjennomsnittlig, men maten trekker ned

Takk, 358magnusm
Therese_Thom, Marked på Quality Hotel Skjærgården, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. oktober 2018

Kjære Magnus M.
Tusen takk for din tilbakemelding. Vi er enige at badeparken trenger vedlikehold, og håper vi kan få til dette om ikke så alt for lenge. Vi beklager at maten ikke var helt som den skulle, og varm mat skal jo være varm. Vi takker igjen for din tilbakemelding, det er slik vi kan bli bedre. Ønsker deg allikevel hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.