Trip.com
Gratis avbestilling frem til 11.02.23
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

Lå på dette hotellet som ligger koselig til ved vannet. Fint ny oppusset hotell. Greie rom, men savnet vannkoker / kaffetrakter , hårføner på rommet. Sparsommelig utstyrt. Det var bare en godstolen å sitte i og når en er to så er ikke det bra. En godstolen og en veldig enkel kjøkkenstol. For dårlig. Rent og pent på rommene. Hyggelig betjening. Var nede i resepsjonen og fikk to kopper kaffe, måtte betale kr. 60,- er det god service ?

Dato for oppholdet: november 2018
3  Takk, 364erikl
Anmeldt 1. november 2018 via mobile enheter

Var på kurs med jobben. Fine konferansefasiliteter. Fin oppusset lobby og lounge området. Utrolig god seng på rommet, fikk en god natts søvn. God frokost. Tok en tur i badeland også, deilig med badstue og boblebad.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, Sandenolsen
Therese_Thom, Marked på Quality Hotel Skjærgården, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. november 2018

Kjære, Skuffet_10.
Tusen takk for din tilbakemelding, og at du hadde et fint opphold hos oss. Ønsker deg hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 28. oktober 2018

Langesundcup 2018. Booket familierom og fikk dessverre rom under bakkeplan med en solid bunkersfølelse og utsikt til sesongens siste hastige plenklipp og naboens søppelkasser. Rettet en forespørsel i resepsjonen om mulighet for et rombytte hvorpå det fulgte en leksjon på antall gjester på hotellet og hvordan sesongen har forløpt med hensyn til beleggsprosent. Et enkelt "dessverre, det er fullt..." hadde vært et hyggelig avslag.
Barna gledet seg til buffet og det innfridde for deres del. Jeg har nok opplevd atskillig bedre. Varmmaten var svarte ikke til begrepet "varm mat". En slags dyreart hadde nok blitt jagd til døde og servert under navnet langtidsstekt oksefilet. Det kunne lett blitt solgt som lunkent skomakerlær, Koldbord var ok og karamellpuddingen var god. Totalt sett var den kulinariske opplevelsen definitivt ikke verdt prisen. Frokost, parkering og rykte om gratis WiFi gir 2 stjerner.

Romtips: Be om sjøutsikt eller vurder et stopp i Kragerø.
Dato for oppholdet: oktober 2018
4  Takk, 459sigvek
Anmeldt 26. oktober 2018

Dette var en skuffende opplevelse. Maten var elendig, ihjelstekt kald middag med kald saus. Panekakerøre til dessert som vistnok skulle ligne en Creme brulet? Mulig kokken avspaserte, og servitøren var lei fordi han måtte jobbe, var ihvertfall lite imøtekommende. Lunsjbuffeten var også langt under det en bør forvente seg! Frokosten grei.
Får to stjerner, en for gratis Parkering og en for gratis WIFI.
Resten var skuffende.

Dato for oppholdet: oktober 2018
2  Takk, Rudi186
Anmeldt 18. oktober 2018

Jeg var på hotellet for noen år siden, og det var blitt veldig fint i resepsjonen og konferansedelen siden sist.
Rommet jeg hadde var ok, stille og rolig, og ganske fint. ¨
Både frokost og lunsjbuffeen var innholdsrik og fin, jeg ble i alle fall mer enn mett nok :)

Hotellet ligger fint til i skjærgården og det nye bryggeanlegget var blitt kjempefint. Jeg prøvde ikke badeparken, men så at det så litt slitent ut. Men tenker at barna ville hatt det gøy der uansett om de hadde fått være med.

Dato for oppholdet: september 2018
1  Takk, Discover0507
Therese_Thom, Marked på Quality Hotel Skjærgården, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. oktober 2018

Kjære, Discover0507.
Tusen takk for din tilbakemelding, og at du hadde et fint opphold hos oss.
Ønsker deg hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.