TripadvisorUSD 164
Travelocity
Orbitz.com
ZenHotels.comUSD 179
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Utmerket utsikt utover skjærgården og hagen bak hotellet. Hotellet er ikke av nyeste dato, men helt ok rom. Hadde rommene mot hagen og skjærgården hatt vinduer fra gulv til tak, så hadde dette blitt det fineste hotellet langs kysten! Flott frokost, bra badeland for de små!

Takk, TerjeP1983
Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde lest noen anmeldelser før besøket og hadde kanskje derfor noen lavere forventninger til oppholdet. Vår oppsummering er at badeland absolutt innfridde. Barna triller terningkast 6 her. Smittevernsreglene gjorde frokosten noe kjedelig, men helt greit. Selv om det er sommersesong og mye folk, så opplevde vi lite kø og venting. Vi hadde med oss egen kaffemaskin som reddet kaffetørsten på hotellrommet. Rommene er noe slitne, men det var forventet. Pga. smittevernsreglene ble ikke rommene rengjort i løpet av oppholdet. Kjedelig, men forståelig.Den største utfordringen, som vi ser det, er ledelse og organisering. Mange unge mennesker i sommerjobb som står i utsatte og krevende oppgaver. De må stå i endel kjeft og misnøye fra gjester, noe som strengt tatt er et ledelsesproblem.

Takk, 6kiar
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Ser av anmeldelsene at dette hoteller får litt blandede anmeldelser. Tror mye kan gjøres mht service - ting tar veldig lang tid her og mye er utsolgt eller mangler... samtidig skal det sies at de unge sommerhjelpene (stakkars) gjør en kjempe jobb! Her er det nok ledelsen som bør være mer tilstede - og se (og oppleve) problemene selv... Mange sure kunder - både foran og bak oss i køene. Men vi hadde god tid og tok det hele med et smil. Synes neste servicen var bedre i bade-restauranten enn i den «ordentlige restauranten»... DER ventet vi lenge - to ganger måtte vi reise oss og gå til utgangen for å få betalt... Hotellet generelt er ok og badelandet var topp for en på 10 år. Badelandet trekker opp - spesielt bra at de som bor på hotellet har egen inngang! Fine garderober også! Hyggelig folk i resepsjonen også forresten! Kommer nok igjen - men ikke i høysesongen...

1  Takk, 786jannikeh
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Hadde vi tatt oss tid til å lese over anmeldelser her på forhånd ville vi bestilt mat utenfra, men da hadde vi også misset å oppleve det som må kunne kalles verdens dårligste restaurant. Etter en halv time stoppet vi en kelner for å oppnå en slags kontakt. Denne tok drikke-bestilling, og 3 av 4 fikk etter normal tid denne levert, og mat ble bestilt samtidig. Etter ytterligere en halv time kom maten, men den siste drikken var fremdeles ikke å se. Barna fikk pizza og pølse, vanskelig å bomme der. Fiskesuppen til voksne derimot var helt forferdelig. Minimalt med tørr fisk blandet i en tynn og skvalpete blanding av vann og olje, og helt smakløs. Selv det som klinte seg oppi ganen var smakløst. Begge supper ble sendt ut igjen, og omtrent samtidig kom siste drikke, etter 1,5 time. 20min etter kom nye supper, bedre enn forrige riktignok, men mest en tangering av bunnplassering. Denne restauranten kan umulig ha kokker på kjøkkenet, ingen lager så dårlig mat

Takk, magne1815
Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde gledet oss til noen dager på hotell med bading, men dette ble ikke som forventet!
Det som scorer dårligst er restauranten.
Vi ble anbefalt å spise middag 19.15 og ble lovet vindusbord. Når vi ankom 19.15 fikk vi vite at pga en gruppe var det lang ventetid på maten. Rett utenfor vinduet sto det en diger trailer og dura og gikk hele middagen. De voksnes mat var Ok og kom etterhvert, men barnets mat ble glemt, og kom først når de andre var ferdige.
I mine øyne så jeg kun ungdom/ekstrahjelp på vakt, og dertil manglende profesjonalitet og kvalitet.
Frokosten skuffet veldig. Dårlig utvalg!
Badelandet er uforandret de siste 15 årene virker det som, men barna var happy med det.
Ok rom, bortsett fra at sluket var tett.
Litt i overkant slitne fellesareal. Har ikke følelsen av å ha fått særlig god valuta for pengene.

2  Takk, Travelglenn-oe