eDreams
Priceline
ZenHotels.comUSD 198
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Fint og rent rom, men vi ville satt pris på bedre senger i familierommet. Middagen var gjennomsnittlig, men etter å ha blitt ignorert av kelneren gjennom hele måltidet, er det på ingen måte et sted jeg vil anbefale. Badeparken var sliten, men fin for barna.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, Tovjh
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde blandede opplevelser med dette hotellet ifjor. Så vi reiste på et nytt besøk i år. Det er alltid spennende å se om det har skjedd noen forandringer til det bedre Og det må jeg si at vi hadde et strålende opphold denne gangen Innsjekking gikk knirkefritt med vennlig personalet. Rommet var rent og pent med utsikt over havet. Været var strålende, så vi gikk og badet i sjøen. Nydelig og rent badeområde rett på nedsiden av hotellet. Det er kort tur til Langesund, så vi gikk og spiste på Viktoria restaurant der, nydelig mat Tilbake på hotellet fikk vi god natt søvn i gode senger.
Frokosten var enkel, men med alt du trenger. Det er forståelig at tilbudet var begrenset grunnet Coronarestriksjoner.
Været skiftet til overskyet, så vi gikk i badeparken og koste oss der. Rent og pent. Kjempefin spaavdeling. Dessverre var mye stengt, sikkert på grunn av Corona
Utsjekking gikk bra.
Jeg må også berømme dette hotellet for at de tar ansvar for deres gjester og gjør så godt de kan for at gjestene føler seg velkommen. Vennlige og imøtekommende Det er klart at hotellet er litt slitt, men hvis du ikke fokuserer på det, får du deg en flott opplevelse.
Vi kommer tilbake

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, 121natalia_
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Utmerket utsikt utover skjærgården og hagen bak hotellet. Hotellet er ikke av nyeste dato, men helt ok rom. Hadde rommene mot hagen og skjærgården hatt vinduer fra gulv til tak, så hadde dette blitt det fineste hotellet langs kysten! Flott frokost, bra badeland for de små!

Takk, TerjeP1983
Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde lest noen anmeldelser før besøket og hadde kanskje derfor noen lavere forventninger til oppholdet. Vår oppsummering er at badeland absolutt innfridde. Barna triller terningkast 6 her. Smittevernsreglene gjorde frokosten noe kjedelig, men helt greit. Selv om det er sommersesong og mye folk, så opplevde vi lite kø og venting. Vi hadde med oss egen kaffemaskin som reddet kaffetørsten på hotellrommet. Rommene er noe slitne, men det var forventet. Pga. smittevernsreglene ble ikke rommene rengjort i løpet av oppholdet. Kjedelig, men forståelig.Den største utfordringen, som vi ser det, er ledelse og organisering. Mange unge mennesker i sommerjobb som står i utsatte og krevende oppgaver. De må stå i endel kjeft og misnøye fra gjester, noe som strengt tatt er et ledelsesproblem.

Takk, 6kiar
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Ser av anmeldelsene at dette hoteller får litt blandede anmeldelser. Tror mye kan gjøres mht service - ting tar veldig lang tid her og mye er utsolgt eller mangler... samtidig skal det sies at de unge sommerhjelpene (stakkars) gjør en kjempe jobb! Her er det nok ledelsen som bør være mer tilstede - og se (og oppleve) problemene selv... Mange sure kunder - både foran og bak oss i køene. Men vi hadde god tid og tok det hele med et smil. Synes neste servicen var bedre i bade-restauranten enn i den «ordentlige restauranten»... DER ventet vi lenge - to ganger måtte vi reise oss og gå til utgangen for å få betalt... Hotellet generelt er ok og badelandet var topp for en på 10 år. Badelandet trekker opp - spesielt bra at de som bor på hotellet har egen inngang! Fine garderober også! Hyggelig folk i resepsjonen også forresten! Kommer nok igjen - men ikke i høysesongen...

1  Takk, 786jannikeh