SKaroliussen
    kr 1 090
17.0 km fra Quality Hotel Skjærgården
Se flere hoteller i Langesund
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Etter å ha lest flere dårligere anmeldelser, var vi litt spendte på Quality hotel Skjærgården som vi kom til. Opplevelsen ble desto gledelig positiv, og jeg undrer om vi har vært på samme hotell som de som har vært negative.
Hotellet har nok sett bedre dager utvendig, men inne ble vi møtt av en flott resepsjon/foajè med smilende og vennlige ansatte. Barna kunne glede seg over aktiviteter gjennom hele dagen, og et badeland som vi knapt fikk barna ut fra. Ute var det god stemning med musikk og strandbar, solsenger og cafèbord med nydelig utsikt over fjord og brygge.
Det er riktig at vi måtte vente litt på maten, men barna fikk sin mat umiddelbart, og ettersom vi hadde hele dagen, var det ikke til stort bryderi å vente litt. Bestill maten 20 min før du MÅ ha mat, så går det helt fint. Og, pass deg for måkene ute, for de MÅ ha maten sin umiddelbart.
Hotellet reklamerer med at de er Barnas hotell, og det er riktig. Jentene (6 og 7 år) sa høyt og tydelig at de elsket plassen. Skulle jeg reist på kjærestetur, ville jeg kanskje lagt middagen til en av de koselige resturantene i Langesund, en gåtur unna -ja, fordi at det er barn og liv på hotellet :) Takk for oss!
/Hilde m. fam.

Takk, 248hildeh
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Førsteinntrykket av hotellet på utsiden var gammelt og slitt, men inntrykket ble straks forandret da vi kom inn. Hyggelig betjening, stort og rent rom. Litt vonde senger, men.... Badeparken var veldig bra og utrolig deilig å kunne ta et bad i sjøen fra brygga. Maten og servicen i restauranten var fantastisk med tanke på koronasituasjonen. Eneste negative er at man må stå i kø på varmmat på frokosten for å få brødskiver. Ikke alle vil ha varmmat, så det føltes unødvendig kun for brød.

1  Takk, Norw12
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Fint og rent rom, men vi ville satt pris på bedre senger i familierommet. Middagen var gjennomsnittlig, men etter å ha blitt ignorert av kelneren gjennom hele måltidet, er det på ingen måte et sted jeg vil anbefale. Badeparken var sliten, men fin for barna.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, Tovjh
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde blandede opplevelser med dette hotellet ifjor. Så vi reiste på et nytt besøk i år. Det er alltid spennende å se om det har skjedd noen forandringer til det bedre 😉 Og det må jeg si at vi hadde et strålende opphold denne gangen 🥰 Innsjekking gikk knirkefritt med vennlig personalet. Rommet var rent og pent med utsikt over havet. Været var strålende, så vi gikk og badet i sjøen. Nydelig og rent badeområde rett på nedsiden av hotellet. Det er kort tur til Langesund, så vi gikk og spiste på Viktoria restaurant der, nydelig mat 😋 Tilbake på hotellet fikk vi god natt søvn i gode senger.
Frokosten var enkel, men med alt du trenger. Det er forståelig at tilbudet var begrenset grunnet Coronarestriksjoner.
Været skiftet til overskyet, så vi gikk i badeparken og koste oss der. Rent og pent. Kjempefin spaavdeling. Dessverre var mye stengt, sikkert på grunn av Corona 😔
Utsjekking gikk bra.
Jeg må også berømme dette hotellet for at de tar ansvar for deres gjester og gjør så godt de kan for at gjestene føler seg velkommen. Vennlige og imøtekommende 😍 Det er klart at hotellet er litt slitt, men hvis du ikke fokuserer på det, får du deg en flott opplevelse.
Vi kommer tilbake 🥰🥰

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, 121natalia_
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Utmerket utsikt utover skjærgården og hagen bak hotellet. Hotellet er ikke av nyeste dato, men helt ok rom. Hadde rommene mot hagen og skjærgården hatt vinduer fra gulv til tak, så hadde dette blitt det fineste hotellet langs kysten! Flott frokost, bra badeland for de små!

Takk, TerjeP1983