Vi har merket at du bruker en nettleser som ikke st√łttes. Tripadvisor-nettstedet vises kanskje ikke riktig.Vi st√łtter f√łlgende nettlesere:
Quality Hotels
Gratis avbestilling frem til 11.12.22
Trip.com
Gratis avbestilling frem til 10.12.22
Expedia.comUSD 147
Hvordan betalinger til oss p√•virker rekkef√łlgen av prisene som vises. Romtyper kan variere.
Prisene leveres av partnerne v√•re og reflekterer priser per natt, inkludert alle skatter og avgifter som er kjent av partnerne v√•re. Bes√łk partnerne v√•re for mer informasjon.
79‚Äď84 av 679 anmeldelser
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet vi kom til har sett bedre dager p√• utsiden. Inne derimot var det en flott atmosf√¶re og flinke og hyggelige folk. Meget bra frokost og et godt middagstilbud gjorde ogs√• oppholdet bedre. Rommet var lite avansert, og manglet b√•de kj√łleskap og minibar. P√• den andre siden var senga meget god og badet veldig fint og romslig. Flott med mulighet for badeland (koster ekstra) og treningssenter og ellers flere gode aktitivtetstilbud. Veldig fint uteomr√•de p√• hotellet med brygge og badeplass.

Takk, orjanmaao15
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Vi var her i to netter. Familie p√• fire, jente 10 √•r og gutt 15 √•r. Vi valgte dette hotellet for √• v√¶re en plass n√•r det regnet. ( vi var p√• campingtur med telt egentlig). Det er et flott badeanlegg / badeland som h√łrer til hotellet. En m√• betale en liten sum ekstra for √• f√• fri tilgang til Baseng omr√•det men det er verdt det. Her er det flere boblebad, inne og utend√łrs basseng og vannsklier. Temperaturen i vannet er bra ( 31 grader). N√•r en bor p√• hotellet f√•r en l√•ne h√•ndkleet n√•r en skal i bade anlegget. Hotellet hadde god frokost og god st√łrrelse p√• rommene. Betjeningen var hyggelige, im√łtekommende og service innstilte. Det var et flott og stort lekerom for mindre barn og en liten spillehall med diverse spill. Det er ogs√• dyr som barna kan v√¶re med √• mate. Omr√•det rundt hotellet var flott med diverse sitteplasser og sm√• turstier. Vi benyttet ikke disse da det regnet hele tiden vi var der. Sengene var ikke av de beste hotellsengene, men helt greie. Renholdet var bra. Vi kommer gjerne igjen, s√¶rlig p√• grunn av badeanlegget.

Takk, SKaroliussen
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Etter å ha lest flere dårligere anmeldelser, var vi litt spendte på Quality hotel Skjærgården som vi kom til. Opplevelsen ble desto gledelig positiv, og jeg undrer om vi har vært på samme hotell som de som har vært negative.
Hotellet har nok sett bedre dager utvendig, men inne ble vi m√łtt av en flott resepsjon/foaj√® med smilende og vennlige ansatte. Barna kunne glede seg over aktiviteter gjennom hele dagen, og et badeland som vi knapt fikk barna ut fra. Ute var det god stemning med musikk og strandbar, solsenger og caf√®bord med nydelig utsikt over fjord og brygge.
Det er riktig at vi m√•tte vente litt p√• maten, men barna fikk sin mat umiddelbart, og ettersom vi hadde hele dagen, var det ikke til stort bryderi √• vente litt. Bestill maten 20 min f√łr du M√Ö ha mat, s√• g√•r det helt fint. Og, pass deg for m√•kene ute, for de M√Ö ha maten sin umiddelbart.
Hotellet reklamerer med at de er Barnas hotell, og det er riktig. Jentene (6 og 7 √•r) sa h√łyt og tydelig at de elsket plassen. Skulle jeg reist p√• kj√¶restetur, ville jeg kanskje lagt middagen til en av de koselige resturantene i Langesund, en g√•tur unna -ja, fordi at det er barn og liv p√• hotellet :) Takk for oss!
/Hilde m. fam.

Takk, 248hildeh
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

F√łrsteinntrykket av hotellet p√• utsiden var gammelt og slitt, men inntrykket ble straks forandret da vi kom inn. Hyggelig betjening, stort og rent rom. Litt vonde senger, men.... Badeparken var veldig bra og utrolig deilig √• kunne ta et bad i sj√łen fra brygga. Maten og servicen i restauranten var fantastisk med tanke p√• koronasituasjonen. Eneste negative er at man m√• st√• i k√ł p√• varmmat p√• frokosten for √• f√• br√łdskiver. Ikke alle vil ha varmmat, s√• det f√łltes un√łdvendig kun for br√łd.

1  Takk, Norw12
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Fint og rent rom, men vi ville satt pris på bedre senger i familierommet. Middagen var gjennomsnittlig, men etter å ha blitt ignorert av kelneren gjennom hele måltidet, er det på ingen måte et sted jeg vil anbefale. Badeparken var sliten, men fin for barna.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, Tovjh