713Jan
Bar/lounge
30.4 km fra Quality Hotel Skjærgården
Se flere hoteller i Langesund
Anmeldt 28. juli 2020

Ble positivt overrasket over stedet. Flott badeanlegg, varmt vann inne og ute. Herlig poolterrasse med poolbar, utsikt utsikt over hav, båthavn og basseng. Fikk sydenstemning i finværet. Også fint å bade fra bryggen i havet. Hotellet er godt tilrettelagt for familier med organiserte barneaktiviteter, lekeplass, dyr, volleyball mm. Stor og fin lobby. Spiste middag i Langesund. God frokost på hotellet og romslige rom. Kommer tilbake!

Takk, MadeleneS8
Anmeldt 27. juli 2020

Etter en tur i badeland med barna hadde vi bestilt bord i hotellets restaurant. Klagde på maten hvorpå restaurant sjefen kom til bordet å begynte å diskutere med meg foran familien min og en full retaurant. Kom etter 2 minutter ut med en ny rett som var like dårlig. Fryktelig opplevelse i noe som skulle være noen fine dager med familien. Sendte inn klage til hotellet men denne ble aldri besvart selv etter purringer.

1  Takk, 195_ysteinn
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Vi har hatt et hyggelig besøk her🌞Blir godt tatt imot når vi kommer😊Hyggelig betjening over alt.Koselige ungdommer som tar imot oss til frokost.Litt kø kan det bli i disse korona tider,men det vi ta med.Resepsjonen er helt suveren på service og det samme er restaurant og bar😊Vi kommer igjen 👍

Takk, magnin2020
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet vi kom til har sett bedre dager på utsiden. Inne derimot var det en flott atmosfære og flinke og hyggelige folk. Meget bra frokost og et godt middagstilbud gjorde også oppholdet bedre. Rommet var lite avansert, og manglet både kjøleskap og minibar. På den andre siden var senga meget god og badet veldig fint og romslig. Flott med mulighet for badeland (koster ekstra) og treningssenter og ellers flere gode aktitivtetstilbud. Veldig fint uteområde på hotellet med brygge og badeplass.

Takk, orjanmaao15
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Vi var her i to netter. Familie på fire, jente 10 år og gutt 15 år. Vi valgte dette hotellet for å være en plass når det regnet. ( vi var på campingtur med telt egentlig). Det er et flott badeanlegg / badeland som hører til hotellet. En må betale en liten sum ekstra for å få fri tilgang til Baseng området men det er verdt det. Her er det flere boblebad, inne og utendørs basseng og vannsklier. Temperaturen i vannet er bra ( 31 grader). Når en bor på hotellet får en låne håndkleet når en skal i bade anlegget. Hotellet hadde god frokost og god størrelse på rommene. Betjeningen var hyggelige, imøtekommende og service innstilte. Det var et flott og stort lekerom for mindre barn og en liten spillehall med diverse spill. Det er også dyr som barna kan være med å mate. Området rundt hotellet var flott med diverse sitteplasser og små turstier. Vi benyttet ikke disse da det regnet hele tiden vi var der. Sengene var ikke av de beste hotellsengene, men helt greie. Renholdet var bra. Vi kommer gjerne igjen, særlig på grunn av badeanlegget.

Takk, SKaroliussen